loading...
سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
saeb بازدید : 88 چهارشنبه 14 تیر 1391 نظرات (0)

البته كتاب‌ها و توصیه‌های زیادی برای خوب صحبت كردن و خوب سخنرانی كردن وجود دارد؛ این‌قدری هست كه آدم سرگیجه می‌گیرد. اما یكی از معروف‌ترین آثاری كه در این حوزه چاپ شده، «آیین سخنوری» است.


 این كتاب را  یك ایرانی درباره سخنرانی نوشته است. او با ادبیات خاص خودش، كتاب آیین سخنوری را نوشته است كه پر از ارائه راهكار و فرمول و اینگونه حرف‌هاست. 40‌پیشنهاد از این كتاب را به زبانی ساده و امروزی، برایتان كنار گذاشته‌ایم تا آنها را مطالعه كرده، صفا كنید و مثل بلبل در صدر هر مجلسی چهچه زده و بدرخشید. این پیشنهادها، كاملا ایرانی و سفارش یك ایرانی است. این پیشنهادها، برای سخنور شدن است.شما در هر جایی كه باید برای بیش از 3-2 نفر صحبت كنید، سخنور محسوب می‌شوید. از كجا معلوم، شاید سال‌ها بعد، یك سخنران حرفه‌ای هم از آب در آمدید. نكاتی كه باید بیاموزید:
saeb بازدید : 101 چهارشنبه 14 تیر 1391 نظرات (0)

هرچند هر روز رابط کاربری گرافیکی ویندوز بهبود می‌یابد و اجرای برنامه و دستورات مختلف را آسان‌تر می‌کند اما هنوز بسیاری از کاربران حرفه‌ای و خوره‌های کامپیوتر ترجیح می‌دهند از Run و یا CMD برای اجرای سریع برخی از برنامه‌ها استفاده نمایند. بدون شک استفاده از دستورات متنی به نسبت استفاده از ماوس نیازمند هوش و ذکاوت بیشتری است اما برای این کار نیازی نیست برنامه نویس و یا کاربر فوق‌حرفه‌ای باشید. تنها کافی است با زومیت همراه باشید تا با بهترین دستورات متنی ویندوز آشنا شوید تا امور روزمره خود را سریعتر از پیش انجام دهید.

در ویندوز 7 و ویندوز 8 بصورت پیش فرض خبری از Run نیست اما برای دسترسی سریع به آن می‌توانید از کلیدهای ترکیبی Winkey+R استفاده کنید (از روی کی‌برد کلیدی که لوگوی ویندوز برروی آن است را نگه داشته و R را فشار دهید.) حال می‌توانید دستوراتی که در ادامه آمده را در همین جعبه Run وارد کنید.


شما می‌توانید برای دسترسی سریعتر به برنامه‌های مختلف از نام فایل اجرایی آنها استفاده کنید مثلا برای اجرای ماشین‌حساب در Run تایپ کنید Calc و یا برای دسترسی به نوت‌پد عبارت Notepad و برای ویرایش‌گر رجیستری، Regedit را وارد نمایید. اما ما در ادامه مقاله قصد داریم دستورات کاربردی‌ و جذاب‌تری را آموزش دهیم.
saeb بازدید : 105 چهارشنبه 14 تیر 1391 نظرات (0)

آنچه که در فراگیر شدن و محبوبیت فوق‌العاده وسایل ارتباطی همراه نقش بزرگی را ایفا کرده است، برنامه و نرم‌افزارهای نوشته شده برای سیستم‌عامل این وسایل است. بی‌شک این برنامه‌ها نقش تعیین کننده در تجربه یک کاربر نسبت به وسیله و سیستم عامل مورد انتخاب‌شان دارد. برنامه‌های کاربردی می‌توانند جذابیت استفاده از سیستم‌عامل‌ها را دوچندان کنند و مانع از ایجاد احساس یکنواختی در استفاده از آن‌ها شوند. در این مقاله قرار است به سراغ جدید‌ترین نرم‌افزارهای آیفون، اندروید و آیپد در ماه تیر برویم و آن‌ها را به صورت مختصر خدمتتان معرفی کنیم.

آیفون، اندروید و آیپد، در این مقاله تصمیم داریم نرم‌افزارهای جدید و همچنین نرم‌افزارهای مفید دیگری که ممکن است تا به حال از قلم افتاده باشند را معرفی کنیم. پس تا آخر مقاله با ما همراه شوید.

saeb بازدید : 71 چهارشنبه 14 تیر 1391 نظرات (0)

جوادنکونام کاپیتان تیم ملی ایران یکی از سوژه های مهم فصل نقل و انتقالات در ایران است. نکو ، در مصاحبه ای با دی ناوارا اسپرت آب پاکی را روی دست تیمهای ایرانی و قطری ریخته است. او فعلا در اسپانیا می ماند.

مندليبار سرمربي تيم به احتمال زياد از تيم جدا خواهد شد. نظر تو در اين باره چيست؟

من علاقه زيادي به سبک کار او دارم. او با شيوه‌اي بازي مي‌کند که ما در زمان حمله بسيار آسان به دروازه حريف نزديک مي‌شويم. با همين شيوه‌ها مي‌توانيم روي دروازه حريف فشار زيادي ايجاد کنيم. دوست دارم او همچنان کنار تيم باشد چراکه مطمئنم اوساسونا در فصل آينده با اين مربي موفق‌تر خواهد بود.

فصل گذشته براي تو خوب بود؟ خودت راضي هستي؟

به طور کلي مي‌توانم بگويم يک فصل خوب براي من و تيم بود اما مي‌توانستيم وضعيت خود را بهتر کنيم. با بدشانسي چند مسابقه را از دست داديم، البته اعتراف مي‌کنم گاهي هم خوش‌شانس بوديم. درباره خودم نيز بايد بگويم دوست دارم همچنان در اروپا و به ويژه اسپانيا بازي کنم. تا زماني که قدرتش را داشته باشم، مي‌مانم.

تو در اوساسونا با پارگي رباط صليبي نيز روبه‌رو شدي. بي‌شک خاطره بدي برايت بود.

وقتي من به اينجا آمدم شناخت زيادي از طرفداران و تيم نداشتم. آن‌ها نيز از من شناختي نداشتند ولي وقتي بازي کردم، متوجه شدم که آدم‌هاي زيادي در پامپلونا درباره «نکو» حرف مي‌زنند و مدام اسم مرا به زبان مي‌آورند. وقتي آسيب ديدم يکسال دور بودم. هرگز خاطره آن مصدوميت از يادم نمي‌رود. من مدت زيادي با تيم ملي ايران بودم و وقتي برگشتم در جريان يک بازي دوستانه مقابل ويارئال رباط پاره کردم. آن فصل بدترين فصل زندگي من در اوساسونا بود. سال سومي بود که براي تيم بازي مي‌کردم ولي در پايان فصل، همه چيز از خاطرم رفت. در ترکيب اوساسونا بودم و موفق شديم رئال را در پامپلونا شکست دهيم و در ليگ بمانيم.

تعداد صفحات : 89

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد این سایت بگوئید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 95
  • افراد آنلاین : 104
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 348
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 807
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,637
  • بازدید ماه : 1,637
  • بازدید سال : 18,507
  • بازدید کلی : 213,264