loading...
سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
saeb بازدید : 71 شنبه 17 تیر 1391 نظرات (0)

اواخر هفته گذشته زمزمه‌ای در بازار و میان فروشندگان و شرکت‌های تلفن همراه شنیده شد و آن مربوط به این می‌شد که شرکت فنلاندی نوکیا قصد دارد دفتر خود در تهران را تعطیل کند.
 
این خبر به خودی خود آنقدر تعجب‌آور نبود؛ چراکه بسیاری پیش‌بینی می‌کردند این شرکت که این روزها حال و روز خوشی در بازار ندارد و مرتبا در حال تعدیل نیروهای خودش در سراسر جهان است تصمیم‌هایی نیز در مورد دفتر اصلی خود در تهران خواهد گرفت؛ با این حال کمتر کسی تصور می‌کرد این شرکت که تا پیش از این و به‌رغم تحریم‌ها مستقیما و از داخل ایران به فعالیت می‌پرداخت، مسدود شدن دفتر تهران را به گردن تحریم‌ها بیندازد.

مارک دورانت از دفتر مطبوعاتی نوکیا در فنلاندخبر مسدود شدن دفتر تهران این شرکت را تایید می‌کند و می‌گوید که نوکیا به طور مستقیم به فعالیت‌های دفتر خود در تهران خاتمه می‌دهد. به گفته وی دلیل این موضوع سخت‌تر شدن فشارها به این شرکت برای تبعیت از تحریم‌های اروپا علیه ایران است. وی تاکید می‌کند که: متاسفانه این موضع به معنای بسته شدن دفتر ما در تهران تا آخر ماه آگوست ۲۰۱۲ است. در عین حال که ما حضوری در زمینه سرویس‌ها و دستگاه ها در ایران نخواهیم داشت؛ اما مشتریان می‌توانند به محصولات نوکیا توسط شرکت‌های واسطه دسترسی داشته باشند.

saeb بازدید : 103 چهارشنبه 14 تیر 1391 نظرات (0)

آنچه که در فراگیر شدن و محبوبیت فوق‌العاده وسایل ارتباطی همراه نقش بزرگی را ایفا کرده است، برنامه و نرم‌افزارهای نوشته شده برای سیستم‌عامل این وسایل است. بی‌شک این برنامه‌ها نقش تعیین کننده در تجربه یک کاربر نسبت به وسیله و سیستم عامل مورد انتخاب‌شان دارد. برنامه‌های کاربردی می‌توانند جذابیت استفاده از سیستم‌عامل‌ها را دوچندان کنند و مانع از ایجاد احساس یکنواختی در استفاده از آن‌ها شوند. در این مقاله قرار است به سراغ جدید‌ترین نرم‌افزارهای آیفون، اندروید و آیپد در ماه تیر برویم و آن‌ها را به صورت مختصر خدمتتان معرفی کنیم.

آیفون، اندروید و آیپد، در این مقاله تصمیم داریم نرم‌افزارهای جدید و همچنین نرم‌افزارهای مفید دیگری که ممکن است تا به حال از قلم افتاده باشند را معرفی کنیم. پس تا آخر مقاله با ما همراه شوید.

saeb بازدید : 82 جمعه 09 تیر 1391 نظرات (0)
اپلیکیشن  بازار  در حال حاضر یکی از پر استفاده ترین مراکز دانلود اپلیکیشن برای کاربران ایرانی اندروید است و تقریبا روی اکثر تلفن های دارای این سیستم عامل نصب شده است.

اما فکر می کنید کاربران ایرانی بیشتر از چه تلفن هایی برای دانلود اپلیکیشن از طریق بازار استفاده می کنند؟


adame.gif

saeb بازدید : 70 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

این روزها تب گوشی‌هاي هوشمند چنان همه‌گیر شده است که اکثریت قریب به اتفاق کاربران تلفن همراه، در رده‌هاي کاربری مختلف به استفاده از این گوشی‌ها تمایل دارند.


محبوبیت این گوشی‌ها در بین رده‌هاي سنی مختلف هم قابل مشاهده است به طوری‌که حالا دیگر از کودکان و نوجوانان گرفته تا کاربران میانسال و... هم از کاربران این گوشی‌ها هستند. محبوبیت این گوشی‌ها بیشتر به دلیل قابلیت نصب برنامه‌هاي کاربردی روی آنها است و به همین دلیل گروه‌هاي مختلف کاربری علاقه و توجه بیشتری به این گوشی‌ها نشان مي‌دهند تا گوشی‌هاي غیرهوشمند.


امروزه تنوع نرم افزارهای کاربردی قابل نصب روی گوشی‌هاي هوشمند چه از نوع ایرانی و چه خارجی افزایش یافته است و کاربران گوشی‌هاي هوشمند مي‌توانند بنا بر نیاز و علاقه‌مندی خود این نرم افزارها را در انواع سرگرمی، کاربردی، آموزشی و تجاری روی گوشی خود نصب کنند.

تجهیز به قابلیت‌هایی نظیر دوربین‌هاي قدرتمند، صفحه نمایش لمسی بزرگ، امکانات و پورت‌های ارتباطی مختلف و... از عوامل دیگر محبوبیت گوشی‌هاي هوشمند نزد کاربران گوشی موبایل است. به دلیل همین توجه و تقاضای زیاد برای گوشی‌هاي هوشمند است که رقابت در عرضه این گوشی‌ها بین برندها مختلف بالا گرفته است و هر روز شاهد عرضه محصولی جدیدتر، مبتنی بر تکنولوژی جدیدتر در بازار گوشی‌هاي هوشمند هستیم.

در این گزارش ما قصد داریم 10 گوشی هوشمند برتر را در بازار داخلی معرفی کنیم:
saeb بازدید : 89 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (1)

اگر در روزهاي ابري قصد خارج شدن از شهر را داشته، اما به فناوري‌هاي شهري نياز داريد، نوعي چتر ابداع شده كه علاوه بر شارژ تلفن همراه و ارتقاي علائم بي‌سيم، شما را از بارشهاي نابهنگام محفوظ مي‌دارد.

چتر «تقويت‌كننده Brolly» با استفاده از يك پورت يو‌اس‌بي بر روي دسته آن به شارژ تلفنهاي همراه در محيط خارج از شهر پرداخته و همچنين از يك آنتن براي افزايش علائم بي‌سيم 3G بر روي آن برخوردار است كه نيروي آن از يك مجموعه صفحه خورشيدي منعطف در بالاي چتر تامين مي‌شود.


اين فناوري مبتكرانه توسط شركت سازنده تلفن همراه «وودافون» با همكاري دانشگاه كالج لندن ساخته شده و از يك چراغ ال‌اي‌دي براي تامين نور شبانه و جايگاه تلفن هوشمند دست‌آزاد برخوردار است.

اين محصول در حال حاضر در مرحله توليد قرار داشته، اما سه گونه از آن براي استفاده در جشنواره پيش‌روي موسيقي حاضر بوده كه در صورت مورد پسند قرار گرفتن توسط عموم به زودي بطور گسترده در دسترس قرار خواهد گرفت.

اين چتر چند منظوره مي‌تواند يك تلفن همراه هوشمند را در كمتر از سه ساعت شارژ كرده و با انواع دستگاه‌هاي قابل حمل مانند دوربين‌هاي ديجيتال و ام‌پي‌تري پليرها سازگاري دارد.

اگرچه اين محصول تنها براي شارژ يك بار يك دستگاه قابل استفاده بوده، اما افراد در اطراف آن مي‌توانند از علائم بي‌سيم ارتقا يافته آن براي برقراري تماسهاي خود استفاده كنند.          
saeb بازدید : 94 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (0)
امنیت در تلفن های هوشمند نکته مهمی است که توسط اکثر کاربران دست کم گرفته می شود. اما این خبر پر سر و صدا سبب می شود تا کمی جدی تر به آن فکر کنید. ‏

یک تیم تحقیقاتی کشف کرده که دو محصول مشهور اپل یعنی آیفون و آی پد به صورت مخفیانه شما را زیر نظر دارند. در واقع آنها هر جایی که می روید را از ماه ژوئن سال گذشته در یک فایل مخفی ثبت می کنند. این اطلاعات در واقع از زمانی ثبت می شوند که iOS4 را روی دستگاه تان نصب کنید.

این شرکت برای اثبات ادعایش یک ‏ نرم افزار بازمتن کوچک ‏ هم تولید کرده که می توانید آن را روی آیفون تان نصب کرده و با آن به اطلاعات این فایل دسترسی پیدا کنید. فایل حاوی طول و عرض جغرافیایی مکان هایی است که در آنها حضور داشته اید به همراه تاریخ و زمان آنها! چیز دیگری هم لازم دارید؟

اگر این فایل را نگاه کنید متوجه میشوید که مکان های ثبت شده خیلی دقیق نیست. دلیل اش این است که این فایل بر اساس جی پی اس عمل نمی کند و اطلاعات بر اساس دکل مخابراتی موبایلی که با آن ارتباط دارید ثبت می شود. البته این خودش یک نکته مهم است چرا که به این معنی است که اگر جی پی اس را هم خاموش کرده باشید باز هم اطلاعات مکانی شما ثبت شده است! ‏

در کنار همه اینها ماجرا وقتی بدتر می شود که بدانید این فایل در پشتیبان هایی که از آیفون تان میگیرید هم وجود دارد. بنابراین اگر کسی به آیفون، آی پد و یا حتی کامپیوتر شما هم دسترسی پیدا کند می تواند بفهمد که طی چند ماه گذشته در کجاها بوده اید! ‏

در تصاویر پایین می توانید تستی را بر روی یک آیفون ببینید که مکان های صاحب اش را طی چند ماه گذشته روی نقشه ایران نشان می دهد. ‏
saeb بازدید : 83 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (0)

شروع هر کسب و کاری نیازمند یک سری مقدمه چینی ها و زمینه هاست که تا فراهم نشوند امکان راه اندازی کسب و کار به وجود نمی آید.

یکی از این مقدمه چینی ها، انتخاب نام برای کسب و کار یا محصول جدید است که علی رغم توجه کمتری که به آن می شود، دارای اهمیت ویژه ای است.

انتخاب نام زیبا می تواند عاملی برای جذب مشتری باشد، هر چند در ظاهر اینگونه به نظر نمی رسد. اما برخی از صاحبان مشاغل هم هستند که ترجیح می دهند از سرنام ها یا مخفف ها برای کسب و کار یا محصول خود استفاده کنند تا هم راحت تر دیده شوند و هم درون مایه رمز آلودی داشته باشند!

اگر علاقمند هستید که رمز انتخاب برخی از برند های اختصاری را بدانید و بفهمید که اصلا چه معنی می دهند، خواندن این گزارش را از دست ندهید.

saeb بازدید : 64 پنجشنبه 25 خرداد 1391 نظرات (0)

لفن های هوشمند ابزار وسوه کننده ای هستند، درواقع آنها همان تجهیزاتی هستند که سال ها پیش با دیدن نمونه های مشابه آنها در عناوین علمی – تخیلی آرزوی تولیدشان را درسر می پروراندیم.

صفحه لمسی، وجود انواع و اقسام برنامه ها برای زندگی بهتر، پردازنده های قوی و از همه مهم تر دوربین هایی که شما را بی نیاز از هرگونه دوربین عکاسی می کند (اگر عکاسی حرفه ای نباشید).

در میان ویژگی های نام برده، آخری از سال ها پیش از ظهور تلفن های هوشمند در اختیار خریداران بود و باز هم از همان سال ها پیش بسیاری از همین خریداران نظر مثبتی نسبت به کارکرد آنها نداشتند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد این سایت بگوئید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 95
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 178
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 285
  • بازدید ماه : 285
  • بازدید سال : 17,155
  • بازدید کلی : 211,912