loading...
سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
saeb بازدید : 82 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (0)

حسین ذکایی همان گوینده اخبار ورزشی شبکه سه است که این شب ها تهیه کنندگی برنامه جام چهاردهم را بر عهده دارد. با ذکایی درباره این صحبت کرده ایم که نقش تهیه کننده برنامه ای که نود دقیقه اش را خارجی ها روی آنتن می فرستند و از طریق دیگری خریداری می شود چیست.

او درباره نحوه انتخاب گزارشگران و برخی نکات قابل توجه دیگر برنامه اش توضیحاتی داد که اهمش را تیتروار در ادامه می خوانید.

adame.gif

saeb بازدید : 83 دوشنبه 05 تیر 1391 نظرات (0)

لیونل آندره مسی 24 ژوئن سال 1987 در شهر روساریو آرژانتین دیده به جهان گشود.

وی عضو تیم ملی بزرگسالا ن آرژانتین و تیم بارسلونا اسپانیا است. بسیاری از مطبوعات به وی لقب مارادونای جدید داده‌اند. لقب وی که توسط خودش انتخاب شده «جانشین» است.

لیونل در سن 5سالگی بازی را در تیم گراندولی آغاز کرد. تیمی که پدرش به عنوان مربی در آن جا مشغول به کار بود. در سال 1995 مسی به تیم نیوولز اولدبویز آرژانتین پیوست. وی 11 سال  داشت که پزشکان تشخیص دادند دچار کمبود هورمون رشد است.

saeb بازدید : 80 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (0)
مدیرعامل باشگاه استقلال با انتقاد از رویانیان گفت: او عددی نیست که بخواهد در مورد ما حرفی بزند و من به موقع جوابش را می‌دهم.
 علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با فارس در خصوص صحبت‌های اخیر حسین فرزامی عضو هیئت مدیره استقلال، شرایط این تیم در نقل و انتقالات و اظهارات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صحبت‌های زیر را انجام داد.

ن ظ ر ت و ب گ و

saeb بازدید : 69 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (0)
دهنوی: با پیراهن استقلال به من نان هم نمی‌دهند!/ خودشان هم می‌دانند که سهل‌انگاری کردند
قاسم دهنوی هافبک فصل گذشته مس کرمان که با استقلال به توافق رسیده بود در نهایت سر از تراکتورسازی تبریز درآورد.

دهنوی در شرایطی راهی تراكتور شد كه استقلالی‌ها روی جذب او حساب باز كرده بودند. این بازیكن اما از رفتار مسوولان استقلال ناراحت شد و به دلیل عدم دریافت بخشی از مبلغ قراردادش در نهایت تصمیم گرفت به پیشنهاد تراكتور پاسخ مثبت بدهد. دهنوی در این خصوص به خبرنگار خبرآنلاین می‌گوید:« استقلالی‌ها خودشان هم می‌دانند كه سهل‌انگاری كردند و اگر واقعا دنبال جذب من بودند مطمئنا با این تیم قرارداد امضا می‌كردم.»
او ادامه می‌دهد:« همانطور كه قبلا گفتم روز چهارشنبه به باشگاه استقلال رفتم ولی رفتار خوبی با من صورت نگرفت. من از استقلال چك 250میلیونی در دست داشتم ولی می‌دانستم این چك تبدیل به پول نمی‌شود. من واقعا به این پول احتیاج داشتم و شرایط خانوادگی‌ام را باید در نظر می‌گرفتم. در طرف مقابل اما تراكتوری‌ها 40 درصد از مبلغ قراردادم را دادند و من در نهایت با این تیم قرارداد امضا كردم.»
دهنوی در قسمتی از حرف‌هایش می‌گوید:« در این چند روز بعضی‌ها از تعصب بازیكن به پیراهن صحبت می‌كنند و مدام حرف از قدیم‌ها می‌زنند. من مطمئن هستم قدیمی‌ها كه این حرف‌ها را می‌زنند، وضع خودشان خوب است. مگر می‌شود الان شرایط خانوادگی را در نظر نگرفت و به صورت غیرمنطقی از تعصب حرف زد. من یك فوتبالیست هستم كه درآمدم از راه فوتبال به دست می‌آید. آیا واقعا با پیراهن استقلال به من نان می‌دهند؟ صددرصد نمی‌دهند. من دوست داشتم برای استقلال بازی كنم ولی همانطور كه گفتم آنها سهل‌انگاری كردند.»
saeb بازدید : 60 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

با وجود اینکه در یکی دو روز گذشته خبر موافقت مهدی رحمتی برای تمدید قراردادش با استقلالی ها منتشر شد، کرمانی ها هنوز دست از تلاش برای بازگرداندن او به کویر برنداشته اند و حتی رقم پیشنهادی را هم افزایش داده اند.

مسی ها خیلی زود نام ارشاد یوسفی، دروازه بان فصل قبل خود را از لیستشان خارج کردند تا نشان دهند برای این پست به دنبال نام های خیلی بزرگ هستند. قاسمپور، مربی مس هم بلافاصله پس از تمدید قراردادش در این باره به صراحت گفته بود: «چند دروازه بان بزرگ را مد نظر داریم و قطعا با یکی از آنها در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات به توافق می رسیم تا خیالمان از بابت این پست مهم راحت باشد».

البته مسی ها وعده خود را در این زمینه محقق کردند و با آودوکیچ، دروازه بان پرسپولیس به توافق نهایی هم رسیدند. او حتی بلیت سفر به کرمان برای ثبت قرارداد را هم دریافت کرده بود اما در کشورش ظاهرا مسائلی پیش می آید که چندان تمایلی برای بازگشت به ایران پیدا نمی کند.

saeb بازدید : 96 پنجشنبه 25 خرداد 1391 نظرات (0)

علی فتح الله زاده روزهای سختی را پشت سر می گذارد، مرد همیشه موفق فصل نقل و انتقالات این بار با حضور رقیبی به نام محمد رویانیان چندان نتوانسته خودی نشان بدهد. این سیاهه ای است از تمام اظهارات صددرصد متناقض مدیرعامل استقلال که هیچ کدامش حقیقت نداشت و دروغ محض بوده.

*فرهاد مجیددی پیش از آنکه به تیم الغرافه قطر بپیوندد، با ما قرارداد یکساله ای امضا کرد تا وقتی که قرارداد چهارماهه اش با الغرافه به پایان رسید، دوباره به تیم ما برگردد. ما مجیدی را به راحتی از دست نخواهیم داد و او فصل آینده برای استقلال بازی خواهد کرد / 9 دی 1390 (ایسنا)

یک ماه است که قراداد مجیدی با الغرافه تمام شده ولی خبری از بازگشت او به استقلال نیست. فتح الله زاده که گفته بود مجیدی قطعا فصل آینده برای استقلال بازی می کند چون قرارداد دارد، در خرداد ماه 1391 اعلام کرد ظرف امروز و فردا با مجیدی مذاکره می کنیم ولی این اتفاق هم نیفتاده و بعید است که حداقل در این فصل مجیدی را با پیراهن استقلال ببینیم.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد این سایت بگوئید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 95
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 184
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 291
  • بازدید ماه : 291
  • بازدید سال : 17,161
  • بازدید کلی : 211,918