loading...
سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
saeb بازدید : 127 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

دریاچه یوئی یاکوآن دریاچه هلالی شکل در 6 کیلومتری جنوب شهر دونهوآنگ در استان گانسوی چین است.


نام آن در زمان سلسله کینگ انتخاب شده و بر اساس مدارک موجود در سال 1960 عمقی بیش از 7.5 متر داشته است که کم کم بدلیل وسعت گرفتن بیابان، از عمق آن کاسته شده است.

اما مسوولان چینی تصمیم گرفتند تا ضمن بازسازی دریاچه و لایروبی، زیبایی های توریستی به آن بیفزایند و آنچه می بینید محصول مدیریت گردشگری چینی در وسط بیابان است.

دریاچه ای در قلب کویر با زیبایی خیره کننده

saeb بازدید : 156 شنبه 17 تیر 1391 نظرات (0)

این مجموعه عکس لحظاتی از زندگی روزمره مردم را در بعضی قسمت های جهان به تصویر می کشد.

1. خورشید در حال غروب است و پسر بادکنک فروش  12 ساله در کنار جاده منتظر مشتری است.

saeb بازدید : 100 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (0)
جزيره ماوي (Maui) دومين جزيره بزرگ از مجموعه جزاير هاوايي ميباشد. براي چهاردمين بار عنوان زيباترين جزيره جهان از نگاه خوانندگان مجله معتبر و پرتيراژ ” CONDE NAST TRAVELER Readers” را کسب نمود. اين جزيره با کسب 90 امتياز از 100 امتياز ممکن در صدر جدول زيباترين جزياير دنيا (که بيش از 3600 از آنها در اين مسابقه شرکت داشتند) ايستاد.
 
نمايش اندازه واقعی
saeb بازدید : 89 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (0)


درياچه شورمست در 6 کيلومتري شهر پل سفيد قرار دارد. اين درياچه، تنها درياچه طبيعي شهرستان سواد کوه با وسعت 15 هزار متر مربع و عمق 5 متر است درياچه طبيعي شهرستان سوادکوه، در 6 کيلومتري غرب شهر پل سفيد و در ارتفاعات مشرف به اين شهر در مجاورت روستاي شورمست واقع شده‌است. منظره اين درياچه با جنگل اطراف آن که از درختان کهنسال و بلند قامت توسکا پوشيده شده، آن را به يکي از زيباترين اماکن موجود در شهرستان سوادکوه تبديل ساخته‌است. درياچه شورمست به دليل قرار گرفتن در شاهراه تهران - شمال و وجود دو محور جاده آسفالته و راه آهن از موقعيت بسيار مناسبي برخوردار است. روستا و درياچه شورمست در ناحيه جنوبي استان مازندران و در جنوب غربي شهرستان سوادکوه، شهر پل سفيد قرار دارد. در اطراف اين درياچه، تاسيسات عظيم استخراج زغال سنگ، پل ورسک، امامزاده عبدالحق زيرآب، برج تاريخي لاجيم، قلعه کنگ لو، امامزاده شابالوفلورد، امامزاده سامولا ارفع‌ده، کوه‌هاي صخره‌اي خروا و نروا و بسياري از مکان‌ها و چشم اندازهاي زيباي طبيعي قرار دارند.
 
نمايش اندازه واقعی

saeb بازدید : 288 چهارشنبه 14 تیر 1391 نظرات (0)

ایده ساخت شهرهای شناور چیز جدیدی نیست و مدتی است که ذهن بشر امروز را بخود مشغول ساخته است، افزایش جمعیت دنیا و کمبود زمین و امکانات برای سکونت و هزاران عامل دیگر باعث و بانی چنین طراحی‌ها و ایده‌ها می‌باشد، این ایده که Lilypad نام دارد توسط Vincent Callebaut طراحی شده و شهری شناور می‌باشد که چشم‌ها را خیره می‌سازد.

تصاویر این ایمیل مربوط به پروژه ای جدید از شهر شناور دبی است. طراحی مدرن و زیبای آن واقعا دلفریب است، گنجایش این شهر شناور حداقل 50,000 خانه می‌باشد که شهری است برای سال 2100، انرژی این شهر از طریق انرژی خورشیدی تامین می‌شود ضمن اینکه شهری سبز است و سوخت‌های فسیلی در آن جایی ندارند.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

saeb بازدید : 104 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)

زمین مکان بسیار شگفت انگیزی است. در روی کره زمین مکان هایی وجود دارد که چندین سال و یا حتی چندین هزار سال بود که هیچ کس نتوانسته بود آن ها را  کشف کند و کسی از این مکان ها اطلاعی نداشت. اما امروزه به کمک علم این مکان ها کشف شده اند وهر ساله هزاران نفر از آن ها  بازدید می کنند. سفر به این مکان ها برای همه مقدور نیست. اما اینترنت این امکان را به ما می دهد تا تصاویر این مناطق زیبا را ببینیم و با آن ها از دور آشنا شویم. مکان هایی که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد، طبیعتی بسیار بکر و ناب دارند. این مکان ها توسط انسان ها کشف شده اند.

www.iranvij.ir | گروه اینترنتی ایران ویج ‌

۱۰- Pamukkale در ترکیه  

پاموکاله در زبان ترکی به معنی پنبه‌قلعه است. در آب این منطقه مقدار زیادی آهک وجود دارد و چون وجود آهک باعث سفید شدن آب این منطقه شده است به آن قلعه سفید هم می گویند. این مکان محلی با آبگیرهای آب گرم طبیعی در استان دنیزلی در جنوب غربی ترکیه است.

این محل دارای سنگ آهک متخلخل تراورتن است و آب روان باعث ته‌نشین شدن کانی‌های کربناتی به صورت ایوان‌های مطبق در این ناحیه شده‌است. پاموک‌اله در منطقه دریای اژه و دره رودخانه مَندَرَس واقع شده‌است که در بیشتر فصول سال آب‌وهوایی معتدل دارد. وجود ۱۷ چشمه آب گرم در این منطقه باعث بوجود آمدن آتشفشان های زیر زمینی شده است. همچنین منطقه بسیار زیبای Pamukkale دارای چشمه های آب معدنی شفا بخش است. وجود این چشمه های آب معدنی هر ساله صدها هزار نفر را از سراسر دنیا به این مکان زیبا می کشاند. رومی ها در Pamukkale شهر قدیمی به نام Hieropolis را ساخته اند. برای محافظت از این مکان، هتل ها و جاده های قابل دسترس به Pamukkale کمی دورتر از این منطقه ساخته شده است تا آسیبی به این منطقه نرسد و زیبایی Pamukkale همچنان حفظ شود.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد این سایت بگوئید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 95
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 112
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 187
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 294
  • بازدید ماه : 294
  • بازدید سال : 17,164
  • بازدید کلی : 211,921