loading...
سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
saeb بازدید : 153 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (1)

شاید فکر کنید عکس‌های زیر مربوط به پیدا کردن اختلاف تو تصاویره، اما بد نیست بدونید که تصاویر زیر نمونه‌هایی از چگونگی سانسور برخی تصاویر فیلم و سریال‌های خارجی در تلویزیون است. به نقل از آفتاب: کامران نجف‌زاده مجری برنامه صرفا جهت اطلاع با پخش تصاویر زیر گفت؛ یه چیزی می‌خوام یواشکی نشونتون بدم ببینید صداو سیما از چه طرح‌هایی استفاده می‌کنه برای اینکه تصاویر ناجور نبینید!


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

saeb بازدید : 396 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

به نقل از پایگاه خبری النشره لبنان، “پاملا الکیک” بازیگر و خواننده لبنانی قرار است در سریال ۱۶ قسمتی محمدحسین لطیفی بازی کند.

“الکیک” که قرار است تنها در ۸ قسمت سریال «ساخت ایران» بازی کند، گفته است: در این سریال “پیر داغر” بازیگر مشهور لبنانی نیز بازی می‌کند.

وی افزوده است: “پیر داغر” نقش یک لرد و من نقش یک شاهزاده فرانسوی را بازی می‌کنم و این کار کمدی است و قرار است در آن به زبان فارسی سخن بگویم.

saeb بازدید : 91 شنبه 17 تیر 1391 نظرات (0)

كمتر از سه هفته به شروع ماه رمضان باقي مانده و شبكه‌هاي مختلف سيما، گزينه‌هاي رمضاني خود را اعلام كرده‌اند.

 از اين ميان، پخش «خنده بازار» از شبكه سه و «شايد براي شما هم اتفاق بيفتد» از شبكه تهران قطعي شده است.

شبكه سه سيما نيز به احتمال قوي سريال «خداحافظ بچه» را ماه رمضان پخش مي‌كند و شبكه دو از ميان دو سريال «چمدان» و «روياي گنجشك‌ها»‌ يك گزينه را روي آنتن خواهد برد؛ البته اين شبكه، برنامه‌اي نمايشي و اپيزوديك با عنوان «مثل من، مثل تو» را نيز در دست توليد و پخش دارد كه ويژه‌ي مخاطبان كودك و نوجوان است.

شبكه اول سيما نيز قرار است از ميان دو سريال «راز پنهان» و «راستش را بگو»، يكي را براي پخش انتخاب كند.

اما نكته‌ي قابل توجه در رمضان امسال، فرصت كافي توليدكنندگان براي ساخت سريال‌ها بوده است؛ ويژگي‌اي كه در سال‌هاي گذشته كمتر شاهد آن بوديم و شتابزدگي در ساخت، بعضا انتقاد عوامل و در مواردي حتي مخاطبان را هم در پي داشته است.

saeb بازدید : 106 چهارشنبه 14 تیر 1391 نظرات (0)

شبكه‌هاي مختلف سيما در روزهاي پاياني اين هفته كه با تعطيلات نيمه شعبان مصادف است، 47 فيلم سينمايي را روي آنتن مي‌برند كه فيلم‌هاي طنز و انيميشن، حجم زيادي از آنتن سيما را پر خواهند كرد.

حدود نيمي از فيلم‌هاي تعطيلات آخر هفته را انيميشن و آثار طنز تشكلي مي‌دهند كه از ميان آن‌ها مي‌توان به «داماد خوش‌قدم»، «کلاه قرمزی91»، «مینا و پلنگ»، «خواهر زاده‌های ماجراجو»، «رفیق فابریک»، «دستمو ول كن»، «نقطه سرخط»، «در جستجوی خواستگار»، «قاتلین پیرمرد»، «رفیق فابریک»، «افسانه آرش»، «عصر یخبندان1»، «عصر یخبندان2» و « عصر یخبندان 3» اشاره كرد.

« قدمگاه»، «جنگ ستارگان 2» و «سکوت بره‌ها» از ديگر فيلم‌هايي هستند كه در سه روز پاياني اين هفته روي آنتن خواهند رفت.

*** شـبـکـه یــک

ـ «داماد خوش‌قدم»

30 دقیقه بامداد روزپنجشنبه 15 تیرماه فیلم تلویزیونی «داماد خوش‌قدم» به کارگردانی کاظم راست‌گفتار و تهیه‌کنندگی محمدکمالی پور از شبکـه یک سیما روی آنتن می‌رود. داستان فيلم تلویزیونی «داماد خوش‌قدم» با بازی محمدرضا هدایتی، فلامک جنیدی، نادر سلیمانی، رضا بنفشه‌خواه، افسر اسدی، هادی کاظمی و سعید پیردوست از این قرار است که: پسری به نام سیاوش که یک تولیدی مانتو دارد، از طرف مشتریان خود مجاب به ازدواج می‌گردد تا بتواند در این صنف فعالیت کند، اما انجام این امر او را دچار نفرین یکی از دخترهای که به خواستگاریش رفته بود، می‌کند و این نفرین ماجراهای جالبی را در خواستگاری‌های بعدی برای او رقم می‌زند.

saeb بازدید : 75 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (0)

برنامه جام چهاردهم در شب برگزاری فینال مسابقات با اجرای رضا جاودانی و گزارش عادل فردوسی پور جالب و دیدنی از آب درآمد. فردوسی پور با توپ پر آمده بود و تقریبا هیچ کس را از طعنه ها و کنایه هایش بی نصیب نگذاشت.

هر چند جاودانی هم پوست انداخته بود و بیشتر از همیشه طنازی کرد و البته در جایی گفت: «با این حرفایی که می زنیم شاید تا چند دقیقه دیگه تعطیل مون کنن».

saeb بازدید : 74 یکشنبه 11 تیر 1391 نظرات (0)

در حالی که روابط عمومی شبکه تهران چهارم تیرماه از پخش برنامه "آبی آسمانی" با اجرای علیرضا غفاری به جای "جشن رمضان" خبر داده بود، محمود شهریاری از اجرای برنامه "جشن رمضان" اعلام انصراف کرد.

نزدیک به یک هفته پس از انتشار واکنش مدیر شبکه تهران به سوال نامتعارف محمود شهریاری در یک برنامه زنده و "غیرقابل دفاع" خواندن آن، این مجری با ارسال یادداشتی از اجرای برنامه "جشن رمضان" در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.

saeb بازدید : 101 پنجشنبه 08 تیر 1391 نظرات (0)

در روزهای پایانی هفته فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی مختلفی از شبکه‌های سیما پخش می‌شود.
 
 فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی پنج روز تا نیمه شب (قسمت اول)، چراغ‌های رابطه، پنج روز تا نیمه شب (قسمت دوم)، اژدهاتونو چطور آموزش بدین، دوازده برادر، اَوینار، شرلوک (رسوایی دربلگراویا و سگ‌های بسکرویل)،حمله به بلوک، شرلوک (سقوط رایخن باخ)، میدان جنگ، کوچولوها، کوهستان مرگ، روزنامه، هفت ثانیه، مارادونا، شعله در باد، توریست، تنها در جنگل، باشگاه سری و سنگ سیاه پنجشنبه و جمعه 8 و 9 تیرماه از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران، شما و نمایش پخش می‌شود.

**«پنج روز تا نیمه شب»

قسمت اول فیلم سینمایی «پنج روز تا نیمه شب» به کارگردانی میچائیل دبلیو واتکینز، پنجشنبه 8 تیرماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

جان دانشمند و مدرس فیزیک، کیف دستی پیدا می‌کند که در آن مدارکی موجود است که مربوط به مرگ قریب الوقوع وی در پنج روز آینده می‌باشد. او در ابتدا فکر می‌کند این یک شوخی توسط یک فرد بیمار است که ذهنی متفکر دارد و احتمالا شاگرد دیوانه اش کارل می‌باشد، اما وقتی یک سری اتفاقات مرتبط با مدارک ارائه شده پیش می‌آید، جان متوجه می‌شود که این مدارک به نوعی از آینده او خبر می‌دهند.

saeb بازدید : 67 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)

پليس پايتخت يكي از بازيگران تئاتر، تلويزيون و سينما را به اتهام شرب خمر دستگير كرد.

گزارش‌هاي دريافتي حاكيست بازيگر «ح ـ ج» صبح امروز در يكي از مناطق شمالي تهران در حالي كه حالت غيرعادي داشت توسط ماموران پليس تهران دستگير و به پزشكي قانوني منتقل شد.

تست خون به عمل آمده از نامبرده حاكي از آن بود كه ميزان الكل خون اين بازيگر 51 درصد بوده است.

ماموران پليس پايتخت نامبرده را پس از طي مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي كردند.      

saeb بازدید : 94 دوشنبه 05 تیر 1391 نظرات (0)
مدیر جدید شبکه تهران با اشاره به اینکه در هر برنامه‌ای ممکن است اتفاقات ناخوشایندی رخ بدهد و شبکه لزوماً از این اتفاقات دفاع نمی‌کند، گفت: اتفاقی که در ویژه‌برنامه عبد مبعث افتاد و سئوال مجری آن برنامه قابل دفاع نیست.

در ویژه‌برنامه شبکه تهران که به مناسبت عید مبعث با اجرای محمود شهریاری روی آنتن رفت مجری برنامه در اقدامی عجیب از امیر جعفری که بعنوان مهمان در برنامه حضور پیدا کرده بود پرسید: "همسر شما شبیه چه میوه‌ای است؟" طرح این سوال نامتعارف که واکنش امیر جعفری و رسانه‌ها را به دنبال داشت باردیگر لزوم بازنگری و نظارت بر اجرای برنامه‌های زنده تلویزیونی را زنده کرد.

این قبیل اشتباهات رایج است

سعید مقیسه، مدیر شبکه تهران درباره این اتفاق و اینکه چرا نظارتی روی سئوالات مجریان برنامه‌های زنده وجود ندارد؟ گفت: اولاً در هر برنامه‌ای ممکن است اتفاقات ناخوشایندی بیفتد و شبکه لزوماً از همه اتفاقاتی که در برنامه افتاده است، دفاع نمی‌کند. از جمله نکته‌ای که شما گفتید و واقعاً قابل دفاع نیست.

وی ادامه داد: اشتباهاتی که برخی مواقع در برنامه‌های زنده می‌افتد، رایج است. ما سعی می‌کنیم عوامل با تمرین و توجه بیشتر از این اشتباهات ناآگاهانه جلوگیری کنند و کمتر دچار این اشتباهات شویم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد این سایت بگوئید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 95
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 121
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 228
  • بازدید ماه : 228
  • بازدید سال : 17,098
  • بازدید کلی : 211,855