loading...
سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
saeb بازدید : 82 دوشنبه 12 تیر 1391 نظرات (0)


شما دوستانی که مسابقات جام ملت های اروپا 2012 را دنبال می کردید می دونید که نهایتا در دیدار فینال رقابتهای یورو 2012، اسپانیا با نتیجه چهار بر صفر ایتالیا را در هم کوبید و فاتح یورو 2012 شد همچنین "فرناندو تورس" مهاجم تیم ملی اسپانیا با یک گل و یک پاس گلی که در دیدار فینال مقابل ایتالیا به نام خود ثبت کرد موفق شد کفش طلای این دوره از رقابتها را از آن خود کند.

فرناندو تورس در کنار 5 بازیکن دیگر در رقابتهای یورو 2012 سه گل شد و این در حالی بود تعداد پاس گل او با ماریو گومز دیگر مهاجم سه گله جام نیز برابر شد اما با توجه به اینکه تورس در این تورنمنت تنها 189 دقیقه بازی کرده بود و گومز 282 دقیقه فرصت بازی پیدا کرده بود در نهایت این مهاجم اسپانیایی باشگاه چلسی بود که عنوان آقای گلی رقابتها را کسب کرد و کفش طلا را با خود به خانه برد.

saeb بازدید : 125 یکشنبه 11 تیر 1391 نظرات (0)

عادل فردوسی‌پور دیدار فینال مسابقات فوتبال یورو 2012 بین اسپانیا و ایتالیا را گزارش می‌کند.

 تیم‌های فوتبال ایتالیا و اسپانیا ساعت 23:15 امشب (یکشنبه) و در چارچوب فینال رقابت‌های جام ملت‌های اروپا به مصاف هم می‌روند که عادل فردوسی‌پور از شبکه سوم کار گزارش این بازی را بر عهده دارد.

این ششمین مسابقه‌ای است که فردوسی‌پور در این دوره از مسابقات یورو آنرا گزارش می‌کند.

saeb بازدید : 92 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با گزينه جدي سرمربيگري اين تيم جلسه تشکيل داد.


       محمد رويانيان شب گذشته اعلام کرد که در صورتي که در مدت 24 ساعت با گزينه هاي خارجي مد نظر اين باشگاه به توافق نرسد علي پروين به عنوان سرمربي جديد سرخپوشان معرفي مي شود.


برخي منابع آگاه در باشگاه پرسپوليس خبر از برگزاري مراسم معارفه پروين در حاشيه تمرين صبح امروز پرسپوليس مي دادند اما در حال حاضر جلسه اي در دفتر مديرعامل پرسپوليس تشکيل شده است که درباره بازگشت مربي اسبق اين تيم تصميم نهايي گرفته شود.

saeb بازدید : 104 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:‌ اگر ظرف ۲۴ ساعت آینده با گزینه خارجی به توافق نرسیم علی پروین سرمربی پرسپولیس می‌شود.

رویانیان اظهار داشت: تمام تلاش خودم را به صورت شبانه‌روز برای جلب سرمربی انجام دادم و با گزینه‌های مختلفی مذاکره کردم اما خدمت هواداران عزیز عرض کنم با توجه به شرایط پرسپولیس در صورتی که ظرف 24 ساعت آینده با گزینه خارجی به توافق نرسیم علی پروین سرمربی پرسپولیس خواهد شد و روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

وی در پاسخ سؤالی که پروین دوست ندارد روی نیمکت بنشیند، نیز گفت: اگر من به علی پروین بگویم این کار را خواهد کرد و در کل به این جمع‌بندی رسیده‌ام.

از سوی دیگر علی پروین در گفت‌وگو با  فارس، در مورد احتمال انتخابش به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس اظهار داشت:‌پس از اینکه این موضوع را سردار با من مطرح کرد سریعا استخاره کردم و خدا را شکر همه چیز خوب در آمد اگر مربی خارجی نیامد به احترام سردار و به خاطر مردم این پست را قبول می‌کنم.

وی افزود: درست است که چند مدتی است از نیمکت دور بودم اما به عشق مردم می‌خواهم تمام سختی‌ها را به جان بخرم و دوباره وارد گود شوم انشاءالله خدا به من کمک می‌کند.

پروین ادامه داد:‌ خوشبختانه سردار امسال تیمی را بسته که بسیار قرص و محکم است من هر کاری که از دستم بر بیاید به خاطر رویانیان و پرسپولیس انجام خواهم داد. همه هواداران بدانند اگر سرمربی پرسپولیس شوم نیاز به تک تک آنها دارم و باید همه به من کمک کنند.

پروین خاطرنشان کرد: امروز در تماسی تلفنی به سردار موافقت خودم را اعلام کردم و باید ببینیم اگر اتفاق خاصی پیش نیاید انشاءالله سعی می‌کنم با این پرسپولیس دهه 50 یا 60 این تیم را زنده کنم. البته باید ببینیم خدا چه می‌خواهد.

وی در پایان ضمن تشکر از رویانیان گفت:‌از رویانیان سپاسگزارم، او مرد عمل است و تا به امروز همه چیز را ثابت کرده است اعتماد او قوت قلب من است و سعی می‌کنم بهترین عملکردم را در صورتی که باشم به نمایش بگذارم. سال سختی را در پیش داریم اما با این بچه‌ها می‌توانیم سالی بسیار شاداب و خوب را جشن بگیریم که انشاءالله این اتفاق می‌افتد البته مردم بدانند که سردار برای جذب سرمربی خارجی همه کار کرد اما شرایط طوری نبود تا این افراد پرسپولیسی‌ شوند باید بنشینیم تا ببینیم 24 ساعت آینده چه اتفاقی می‌افتد.

saeb بازدید : 61 دوشنبه 05 تیر 1391 نظرات (0)

در پي دعوت يوفا از مفاخر فوتبال جهان، علي دايي به فينال يورو 2012 دعوت شد.


 مسئولان يوفا، مفاخر جهان را براي فينال جام ملت‌هاي اروپا دعوت کردند. از همين رو در ايميلي به علي دايي از او درخواست کردند در فينال يورو 2012 حاضر شود.



 در بخشي از اين ايميل آمده است: "آقاي دايي اميدوار هستيم شما را به عنوان يکي از مفاخر فوتبال در فينال يورو 2012 ببينيم."


 ديدار نهايي جام ملت‌هاي اروپا يکشنبه آينده برگزار خواهد شد. مرجله نيمه نهايي هم چهارشنبه با ديدار اسپانيا و پرتغال و پنجشنبه با رقابت ايتاليا و آلمان برگزار مي‌شود.

saeb بازدید : 110 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

برونو متسو پس از گفت‌وگو با محمد رويانيان صبح (چهارشنبه) امروز تهران را به مقصد امارات ترك كرد.

 برونو متسو سرمربي فرانسوي كه براي انجام گفت‌وگو با مقامات باشگاه پرسپوليس به تهران آمده بود، پس از انجام مذاكرات صبح امروز به دوبي بازگشت تا پس از مشخص شدن تكليف مصطفي دنيزلي و پاسخ نهايي مسئولان باشگاه پرسپوليس به تهران برگردد. اين در حالي است كه قرار است تا يك هفته‌ آينده تكليف نهايي سرمربي پرسپوليس مشخص شود.

در همين حال باشگاه پرسپوليس مذاكرات موازي را با ديگر گزينه‌ها در دستور كار قرار داده و با توجه به اين كه احتمال ماندن دنيزلي در پرسپوليس نزديك به صفر است، يكي از اين گزينه‌ها هدايت پرسپوليس را در فصل جديد بر عهده خواهد گرفت. شنيده مي‌شود يكي از اين گزينه‌ها كالدرون آرژانتيني است. با اين حال شانس متسو براي نشستن بر روي نيمكت پرسپوليس بيش از ساير گزينه‌ها است.

saeb بازدید : 89 شنبه 27 خرداد 1391 نظرات (0)
مهاجم جوان تیم ملی که برای پیوستن به پرسپولیس با مسئولان این باشگاه به توافق رسیده است آخرین سهمیه لیگ برتری این تیم خواهد بود.
گل : کریم انصاری‌فرد به عنوان بخشی از مبلغ قراردادش با پرسپولیس یک دستگاه خودروی B.M.W مدل X6 از این باشگاه دریافت کرد.

مهاجم جوان تیم ملی که برای پیوستن به پرسپولیس با مسئولان این باشگاه به توافق رسیده است آخرین سهمیه لیگ برتری این تیم خواهد بود. او از استقلال، سپاهان و تراکتورسازی هم پیشنهاد داشت اما در نهایت با سرخپوشان تهران به توافق رسید.

 رقم دقیق قرارداد کریم با پرسپولیسی‌ها هنوز فاش نشده اما این اتومبیل گرانقیمت بخشی از توافق مالی او با باشگاه جدیدش خواهد بود. البته توقع نداشته باشید که مسئولان پرسپولیس این خبر را تایید کنند. آن‌ها هنوز پرسپولیسی شدن این مهاجم را هم رسما تایید نکرده‌اند.
saeb بازدید : 98 چهارشنبه 24 خرداد 1391 نظرات (0)

مسئولان باشگاه پرسپوليس با کريم انصاري‌فرد به توافق اوليه رسيدند.


 مسئولان باشگاه پرسپوليس که از مدت‌ها پيش به دنبال جذب کريم انصاري‌فرد بودند شب گذشته مذاکراتي با اين بازيکن انجام دادند.

گفته مي‌شود وي با پرسپوليس به توافق اوليه رسيده است. اين در حالي است که پيش از اين نيز فتح‌الله‌زاده از توافق با اين بازيکن خبر داده و اعلام کرده بود بعد از بازي با قطر صحبت‌هايي با وي انجام خواهد داد. حال بايد انصاري‌فرد که گفته بود بعد از بازي با قطر تيم جديدش را انتخاب مي‌کند سر از استقلال در مي‌آورد يا پرسپوليس و يا يک تيم ديگر.

همچنين رويانيان با محمد رضا خلعتبري نيز مذاکراتي انجام داده است. خلعتبري به رويانيان قول داده در صورتي که در الوصل نماند و يا پيشنهاد خوبي از امارات نداشته باشد راهي پرسپوليس مي شود. او به همين دليل چند روز وقت خواسته است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد این سایت بگوئید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 95
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 173
  • بازدید ماه : 173
  • بازدید سال : 17,043
  • بازدید کلی : 211,800