loading...
سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
saeb بازدید : 94 جمعه 16 تیر 1391 نظرات (0)

محمد رويانيان مي‌گويد مانوئل ژوزه براي حضور در پرسپوليس قول قهرماني نداده است.


 مديرعامل باشگاه پرسپوليس در حاشيه تمرين پنجشنبه اين تيم که با اولين حضور مانوئل ژوزه سرمربي سرخ‌پوشان همراه بود، اظهار کرد: خيلي خوشحالم که در اين روز عزيز سرمربي و کادر جديد کار خود را با تيم آغاز کردند واز اين بابت خدارا شکر مي‌کنم.

 وي درباره موضوع پرداخت‌هاي ميلياردي پرسپوليس به مربيان و بازيکنان اين تيم گفت: متاسفانه در فوتبال هر کس راست مي‌گويد او را مي‌کوبند اما اگر دروغ بگويم و بگويم که زيرسقف و زير زمين پول داده‌ام همه خوششان مي‌آيد! برعکس اگر راست بگوييم همه ما را مي‌کوبند. من پشت صحنه فوتبال را مي گويم اما همه من را مي‌کوبند. نمي‌دانم اين چه دنيايي است. اگر راست بگويي مي‌گويند چرا ريخت و پاش مي کني. من تراز تمام پول‌هايي که خرج کرده‌ام را به همه از جمله وزير ورزش مي‌دهم. حتي اگر بان‌کي مون هم بخواهد تراز مخارج پرسپوليس را به او مي‌دهم.

 رويانيان ادامه داد:‌ من از اول صادقانه اعلام کردم که بالاي سقف هم پول مي‌دهم اما مي‌گويند اين بچه مسلمان چرا قانون را رعايت نمي‌کند. در حالي که آن‌هايي که نه قانون را رعايت مي‌کنند و نه راستش را مي‌گويند مي‌شوند آدم‌ خوبه.

saeb بازدید : 81 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (0)

به گفته يک منبع آگاه در باشگاه پرسپوليس،‌ مانوئل خوزه سرمربي پرتغالي وگزينه اول کميته فني باشگاه پرسپوليس سرمربي اين تيم شد.


      به گزارش ايرنا، اين منبع اعلام کرد که خوزه مربي 66 ساله پس از کش و قوس هاي فراوان به عنوان سرمربي پرسپوليس انتخاب شد.


به نظر مي رسد مانوئل خوزه که باشگاه پرسپوليس از نظر مالي با وي اختلاف داشت به اين باشگاه تخفيف وي‍ژه اي داده است.


مانوئل خوزه پرتغالي متولد 1946 است که شروع مربيگري او در سال 1985 بود. خوزه در سال 1985 کار خود را در اسپورتينگ ليسبون پرتغال آغاز کرد و در سال 1989 اسپورتينگ براگا را برعهده گرفت اما يکسال بعد به تيم سابق خود بازگشت.


وي در سال 1990 به اسپورتينگ رفت و پس از آن بواويشتا را براي ادامه مربيگري خود انتخاب کرد و پس از پنج سال فعاليت در اين به تيم ماريتيمو پيوست.


بنفيکا، يونيائو، الاهلي مصر، بلننس پرتغال، الاهلي مصر، تيم ملي آنگولا، الاتحاد عربستان و الاهلي مصر ديگر تيم هاي او تا سال 2012 بودند.


از افتخارات خوزه مانوئل مي توان به قهرماني، نايب قهرماني و قهرماني جام حذفي با تيم بواويشتا در سال 1991و 1992 اشاره کرد.

saeb بازدید : 58 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (0)

عروسی علی محمدی،پسر حاج حسین محمدی عضو اسبق هیات مدیره پرسپولیس پنج شنبه شب برگزار شد. در این مراسم اکثر چهره های معروف و قدیمی پرسپولیس حضور داشتند و یک شب خوب و باشکوه را در هتل استقلال رقم زدند.علی پروین،علی دایی،محمد دادکان،افشین پیروانی،تیمسار نوآموز و خیلی دیگر از پرسپولیسی ها در این مراسم حضور داشتند.

adame.gif

saeb بازدید : 71 پنجشنبه 08 تیر 1391 نظرات (0)

مديرعامل باشگاه پرسپوليس، کالدرون مربي آرژانتيني را گزينه اصلي هدايت اين تيم اعلام کرد.


محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس امروز پس از جلسه با کادرفني اعلام کرد گابريل کالدرون، مربي اهل کشور آرژانتين گزينه اصلي هدايت اين تيم محسوب مي‌شود.

رويانيان در جمع خبرنگاران گفت: باشگاه پرسپوليس مذاکراتي را با وي انجام داده است و منتظر پاسخ نهايي وي است.

وي گفت: از طريق ايميل با اين مربي آرژانتيني صحبت کرده‌ايم و منتظر جواب نهايي اين مربي هستيم.

مذاکره با کالدرون در حالي است که روز گذشته پرسپوليسي‌ها با علي دايي نيز مذاکراتي را انجام داده‌ بودند.
saeb بازدید : 63 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)

علي پروين با بيان اينکه رويانيان امروز از سمت خود استعفا کرد اما او جلوي اين کار را گرفته گفت: وقتي اين موضوع را ديدم از سرمربيگري پرسپوليس انصراف دادم.


   علي پروين درباره انصرافش از سرمربيگري پرسپوليس اظهار داشت: صبح امروز وقتي به دفتر رويانيان رفتم متوجه شدم او از خيلي از چيزها خسته است. استعفاي رويانيان را روي ميزش ديدم و شوکه شدم. به رويانيان گفتم حق نداري پرسپوليس را ترک کني و بايد تا آخر باشي. اعلام کردم دوست ندارم در شرايطي سرمربي پرسپوليس شوم که رويانيان نباشد. با اصرار نظر رويانيان را عوض کردم و من ديگر سرمربي پرسپوليس نمي‌شوم.


وي افزود: متأسفانه آقاي رويانيان دست روي هر مربي خارجي گذاشت فدراسيون، مطبوعات و رسانه‌ها براي او مشکل درست کردند،‌ تا آمد با هرکسي قرار ببندد مشکل ايجاد شد تا اينجا که هنوز سرمربي نداريم. امروز پاي درد دل رويانيان نشستم و باور کنيد رويانيان بابت اتفاقات اخير خسته شده است. او مي‌خواست امروز استعفا بدهد اما من اجازه اين کار را ندادم.

saeb بازدید : 51 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اگر علي پروين به عنوان سرمربي پرسپوليس انتخاب شود به کار کردن با او افتخار مي کنم.


     ''سيد جلال حسيني'' پس از پايان تمرين صبح امروز پرسپوليس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمرينات خوب و منظمي را پشت سر مي گذاريم و با فشار بالايي که تمرينات بدنسازي دارد فکر مي کنم در طول فصل بدن هاي آماده اي داشته باشيم.


وي تاکيد کرد: علي پروين بزرگ پرسپوليس است و با حضور او مي توانيم موفق باشيم. من يک بازيکن هستم و در مورد مسائلي مثل انتخاب سرمربي تابع تصميمات باشگاه هستم.


حسيني درباره اشتباهي که در سال 84 و زمان حضور پروين رخ داد و امکان حضورش در پرسپوليس فراهم نشد گفت: به هر حال اشتباهي در آن زمان رخ داد اما مهم اين است که الان پرسپوليسي هستم و مي خواهم به اين تيم کمک کنم.

saeb بازدید : 70 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: من در حدي نيستم که علي پروين را قبول نداشته باشم.


     ''محسن بنگر'' پس از تمرين صبح امروز (چهارشنبه) پرسپوليس در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در مورد حضور پروين در پرسپوليس چيزي نشنيده ام زيرا اخبار روزنامه ها و خبرگزاري ها را دنبال نمي کنم.


وي ادامه داد: حتي در صورت تحقق اين امر هم، سرمربيگري پروين ايرادي ندارد و او مي تواند به پرسپوليس کمک کند.


بنگر گفت: من بازيکن پرسپوليس هستم و تابع تصميمات باشگاه، به هر تصميمي که مديريت راجع به سرمربي بگيرد احترام مي گذارم.


مدافع پرسپوليس تاکيد کرد: مطمئن باشيد مي توانيم با پروين موفق باشيم زيرا او بارها توانايي هاي خود را ثابت کرده است. اميدوارم هر کس سرمربي مي شود به پرسپوليس کمک کند.

saeb بازدید : 70 سه شنبه 06 تیر 1391 نظرات (0)

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس در واکنش به اين که جمع شدن چندين مهاجم حرفه‌اي در اين تيم مشکلات بعدي را ايجاد نمي‌کند، گفت: يک تيم خوب بايد مهاجمان توانمند زيادي داشته باشد.


  محمد قاضي درباره وضعيت تمرينات پرسپوليس و نيز شرايط خودش، اظهار کرد: تمرينات به خوبي و منظم برگزار مي‌شود. من دو روز است که همراه با بازيکنان تمرين مي‌کنم و از نظر جسماني به وضعيت نسبتا خوبي رسيده‌ام.

وي افزود: آسيب ديدگي‌ من تقريبا برطرف شده و کم‌کم تمرين کار با توپ را آغاز کرده‌ام. اميدوارم اين روند ادامه داشته باشد و پرسپوليس تا شروع رقابت‌هاي ليگ برتر به بيشترين ميزان از آمادگي برسد.

قاضي به سوالي مبني بر اين که آيا اضافه شدن کريم انصاري فرد به پرسپوليس با وجود حضور شما و ايمون زايد، خط حمله اين تيم را تحت تاثير از تعدد مهاجمين قرار نمي‌دهد، پاسخي نداد و تنها خاطر نشان کرد: ترجيح مي‌دهم به چنين سوالي پاسخ ندهم. اما او در عين حال در واکنش به اين که جمع شدن اين تعداد مهاجم حرفه‌اي در پرسپوليس را مناسب مي‌دانيد به ايسنا، گفت: يک تيم خوب بايد مهاجمان توانمند زيادي داشته باشد.
saeb بازدید : 57 دوشنبه 05 تیر 1391 نظرات (0)

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تلاش براي تقويت تيم، حق هر باشگاهي است و پرسپوليس هم از حق خودش استفاده کرده است.


  حسين ماهيني که در تمرينات سرخپوشان حضور پيدا کرد، ضمن بيان مطلب فوق اظهار داشت: من کسي نيستم که بخواهم وارد حاشيه ها بشوم اما فکر مي کنم استفاده يک باشگاه از حقش نبايد باعث اين همه حرف و حديث شود. به هر حال اين مسائل هميشه وجود دارد و ما تلاش مي کنيم که با ساختن يک تيم خوب، باشگاه و هواداران را به آنچه مي خواهند برسانيم.

وي ادامه داد: نياز به گفتن نيست که پرسپوليس بهترين خريدها را انجام داده است اما اين تازه شروع راه است و اينطور نيست که هميشه بهترين بازيکنان را داشته باشيد و قهرمان بشويد چون بايد زحمت زيادي بکشيم.

ماهيني در پايان گفت: با توجه به تغييرات در پرسپوليس و اينکه مربي جديدي خواهد آمد، براي تبديل شدن به تيمي که همه انتظار دارند، نياز به زمان است تا تيم خوبي را بسازيم.
saeb بازدید : 89 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

قاسم دهنوي که با تيم فوتبال استقلال قرارداد داخلي امضا کرده بود با اعلام مديرعامل باشگاه تراکتورسازي به اين تيم پيوست.


 قاسم دهنوي که با تيم استقلال قرارداد داخلي امضا کرده و در تمرينات اين تيم حضور يافته بود، طبق اعلام جعفري مديرعامل باشگاه تراکتورسازي امروز با اين تيم قرارداد بست.



 مديرعامل تراکتورسازي در حالي از عقد قرارداد با دهنوي خبر داد که مسئولان استقلال اعلام کرد‌ه‌اند اين بازيکن روز گذشته از استقلال چک گرفته است.



 دهنوي در تمرين صبح روز گذشته استقلال شرکت کرد اما در تمرين بعد از ظهر حضور نداشت.

saeb بازدید : 98 جمعه 26 خرداد 1391 نظرات (0)

تمرین روز شنبه پرسپولیس برگزار نمی‌شود/ دنیزلی به ایران می‌آید؟

خبرگزاری فارس: در حالی که قرار بود تمرین پرسپولیس از فردا آغاز شود اما این اتفاق رخ نخواهد داد تا سرخپوشان همچنان بلاتکلیف باشند.

خبرگزاری فارس: تمرین روز شنبه پرسپولیس برگزار نمی‌شود/ دنیزلی به ایران می‌آید؟

 بنابر اعلام مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار بود تمرینات این تیم از روز شنبه (فردا) زیر نظر عاشوری آغاز شود تا دنیزلی روز یکشنبه به این تیم بپیوندد اما به دلیل آنچه که حضور بازیکنان در شهرستان‌ها، اردوی تیم‌های ملی امید و جوانان اعلام شده تمرین پرسپولیس در روز شنبه تعطیل شد.

از طرف دیگر قرار بود دنیزلی امروز یا فردا به تهران بیاید اما برخی اخبار در رسانه‌های ترکیه حکایت از این دارد که دنیزلی تمایلی به ادامه همکاری با پرسپولیس ندارد. باید دید دنیزلی به ایران می‌آید و فصل بعد هم سرمربی سرخپوشان خواهد بود یا خیر.

saeb بازدید : 104 چهارشنبه 24 خرداد 1391 نظرات (0)

محمدرضا خلعتبری یکی از ستارگانی بود که چشم چند تیم لیگ برتری به دنبال او بود اما این مهاجم تکنیکی به دلیل آنکه در الوصل امارات شاگرد مارادونا بود تمایل زیادی داشت که در این تیم بماند.


کار کردن با اسطوره آرژانتینی اصلی ترین دلیل خلعتبری برای ماندن در الوصل بود اما تردیدهای او برای تمدید قرارداد با الوصل یا آمدن به یکی از تیم های لیگ برتر به خاطر پیشنهاد اماراتی ها به مارادونا برای سرمربیگری تیم ملی این کشور بود.

 آن گونه که از امارات خبر رسیده است با جدی شدن این پیشنهاد و احتمال زیاد قبول سرمربیگری امارات از سوی مارادونا و از آنجا که جدی ترین پیشنهاد لیگ برتری خلعتبری را پرسپولیسی ها داده اند به احتمال زیاد مهاجم تیم  ملی به خریدهای بزرگ رویانیان اضافه خواهد شد.

اگرچه رابطه خوب مدیر برنامه های خلعتبری با رویانیان هم در این انقال بی تاثیر نیست. به هر حال پس از خریدهای رویانیان برای تقویت خط دفاعی پرسپولیس، اضافه شدن خلعتبری به قاضی، زاید و رضایی می تواند تا حد زیادی دغدغه های هواداران این تیم در خط حمله را نیز برطرف کند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد این سایت بگوئید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 95
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 148
  • بازدید ماه : 148
  • بازدید سال : 17,018
  • بازدید کلی : 211,775