loading...
سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
saeb بازدید : 213 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (4)

یک معلم آمریکایی، که به جرم تجاوز به سه دانش  آموزش دبیرستانی دستگیر شده بود به جرم خود اعتراف کرد.معلمی که به جرم تجاوز به سه دانش  آموزش دستگیر شده بود به جرم خود اعتراف کرد. این متهم که معلم یکی از دبیرستان های ایالت “مریلند” است به سه دانش آموز ۱۵ تا ۱۶ ساله تجاوز کرده است.این متهم ۳۰ ساله پیش از اینکه به این دانش آموزان تجاوز کند با آنان طرح دوستی ریخته و با قربانیانش رابطه نزدیکی پیدا کرده است.
 
اعتراف کردن تجاوز این معلم به 3 دانش آموز دبیرستانی

saeb بازدید : 302 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

الکس ماسی 32 ساله عکاس مستند و ژورنالیست ایتالیایی است که در حال حاضر در لندن ساکن است. وی در دانشگاه ارتباطات لندن در رشته ژورنالیسم فارغ‌التحصیل شده و سپس با مسافرت به کشورهای مختلفی به عکاسی مستند از بحران‌های انسانی پرداخته است.


 ماسی معتقد است عکاسی مستند بیش از آکه به عنوان رشته‌ای هنری دغدغه‌های زیباشناسی داشته باشد باید به عنوان ابزاری برای «تغییر جهان» در مسیر اخلاقی شدن و احترام به حقوق انسانی در کنار دیگر ابزراهای فرهنگی موثر واقع شود.


saeb بازدید : 1021 دوشنبه 17 مهر 1391 نظرات (0)

اين دختر نوجوان که باردار بوده و حاملگيش را از همه پنهان کرده بود به صورت مخفيانه و در شرایطی سخت در حمام خانه زايمان کرد، این خبر در حالی جنجالی شد که وی نوزادش را که يک پسر بود خفه کرده و در يک جعبه کفش پنهان کرد.

saeb بازدید : 1690 پنجشنبه 22 تیر 1391 نظرات (0)
سنگسار وحشتناک مردی به جرم تجاوز! +تصاویر 18+
در روز یكشنبه جنگجویان شورشی حزب الاسلام  سومالی مردی را به جرم ارتباط نامشروع  در مقابل چشم صدها نفر از اهالی محلی سنگسار كردند.
 
محمد ابوكار ابراهیم 48 ساله  و متاهل توسط گروهی از حزب الاسلام در آفگویه در 20 مایلی موگادیشو پایتخت سومالی سنگسار شد و هم چنین محمد عوال 61 ساله نیز به جرم قتل تیرباران گردید.
 
صدها نفر از اهالی دهكده افگویه به اجبار نظامیان مجبور به حضور در محل سنگسار و د یدن این صحنه شدند.دختری كه مرد سنگسار شده به اتهام رابطه با او كشته شد , بدلیل مجرد بودن فقط به 100 ضربه شلاق محكوم گردید.
saeb بازدید : 530 پنجشنبه 22 تیر 1391 نظرات (1)
اتفاقی وحشتناک برای مردگاو باز + عکس(18+)
گاو بازی که یک چشم خود را در میادین گاوبازی از دست داده قسم خورد به زودی به میادین گاوبازی باز می گردد. ژوان خوزه پادیلا، گاوباز اسپانیایی، که هفته گذشته بینایی یک چشمش را در جریان گاوبازی از دست داد، در یک مصاحبه مطبوعاتی به هوادارن قول داد که به میدان بازخواهد گشت.
او شش روز پس از گذراندن عمل جراحی حساس بر اعصاب سمت چپ صورتش در مصاحبه حاضر شد. طی آن حادثه سمت چپ صورت او فلج شده است. وی گفت که آرزوی او پوشیدن دوباره لباس گاوبازی است و تاکید کرد که توقع دلسوزی از کسی ندارد.
این ماتادور اسپانیایی بعد از اینکه مورد حمله شدید یک گاو قرار گرفت، یک چشم خود را از دست داد و جراحاتی در فک و صورتش وارد شد.

saeb بازدید : 1487 پنجشنبه 22 تیر 1391 نظرات (0)

در جدیدترین رسوایی اخلاقی سربازان آمریکایی، تصویر سربازی منتشر شده که یک کودک عراقی زخمی را عریان کرده است.

در سال های گذشته بارها و بارها تصاویر و کیلیپ هایی از سربازان اشغالگر ارتش آمریکا در عراق منتشر شده که نشان دهنده وحشی گری آنان بوده است.

عریان کردن زندانیان، ادرار کردن بر روی اجساد کشته شدگان و غیره که پیش از این در رسانه های مختلف منتشر شده، نمونه ای از این رفتارهای غیر اخلاقی و وحشیانه بوده است.

در جدیدترین رسوایی اخلاقی سربازان آمریکایی، تصویر سربازی منتشر شده که یک کودک عراقی زخمی را عریان کرده است.

saeb بازدید : 371 پنجشنبه 22 تیر 1391 نظرات (0)

نیروهای وابسته به رژیم حاکم در این کشور حتی پس از بازداشت برخی معترضان، در حالی که آنان هیچ سلاحی در دست نداشته اند، آنان را به نیروهای عربستانی تحویل می دهند تا سر و جمجمه آنها را مستقیما مورد هدف قرار داده و متلاشی کنند. عصر امروز خبرنگار افتخاری ما در منامه پایتخت بحرین خبر داد که نیروهای تک تیرانداز وابسته به رژیم منفور حاکم در بحرین که این روزها در کنار خود نیروهای دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس مانند نیروهای ارتش عربستان سعودی و امارات متحده عربی را می بینند، در اقدامی ددمنشانه سر و جمجمه معترضان را مورد هدف قرار می دهند.گفته می شود جدید ترین قربانی این گونه جنایت ها، جوانی به نام “احمد فرحان” بوده که عصر امروز مورد هدف تیراندازی مستقیم از ناحیه سر قرار گرفت. روز گذشته نیز یک جوان معترض از فاصله دو متری، در حالی که هیچ گونه سلاح سرد یا گرمی هم حمل نمی کرد و تسلیم نیروهای ارتش رژیم بحرین شده بود، در اقدامی ناجوانمردانه توسط آنان مورد هدف قرار گرفت و جا در جا به شهادت رسید.وی در ادامه افزود: هدف از این کار وقیحانه و ضد بشری ایجاد رعب در دل معترضان جهت ترک میدان اللولوء و دیگر مناطق و رفتن به منازل و پایان دادن به اعتراضات است اما به رغم این کشتار وحشیانه، معترضان که اکثریت آنها از شیعیان هستند نه تنها دست از اعتراض برنداشته بلکه بر ادامه مقاومت تا دستیابی به اهداف قانونی و شرعی خود که اصلی ترین آن سقوط رژیم ظالم و ستمکار “آل خلیفه” است، پا فشاری می کنند.در پی تیراندازی مستقیم به سر و جمجمه این معترضین، “مرکز حقوق بشر بحرین” این جنایت را به شدت محکوم کرده و خواستار تعقیب قضایی عاملان و کشاندن آنان به دادگاه های بین المللی شد.برخی اخبار رسیده از بحرین نیز حاکی از آن است که نیروهای وابسته به رژیم حاکم در این کشور حتی پس از بازداشت برخی معترضان، در حالی که آنان هیچ سلاحی در دست نداشته اند، آنان را به نیروهای عربستانی تحویل می دهند تا سر و جمجمه آنها را مستقیما مورد هدف قرار داده و متلاشی کنند.گفتنی است حدود دو هفته پیش نیز در حادثه ای مشابه جمجمه یک مرد میانسال بحرینی توسط نیروهای ارتش بحرین متلاشی شده بود.در پایان لازم به یادآوری است که چندی پیش نیز در خبری اعلام کرده بودیم که نیروهای وابسته به ارتش رژیم بحرین با استفاده از بمب های خوشه ای که از نظر قوانین بین المللی از سلاح های ممنوعه استفاده به شمار می رود، شیعیان متحصن در نزدیکی میدان اللولوء را مورد حمله قرار داده اند.

saeb بازدید : 660 پنجشنبه 22 تیر 1391 نظرات (0)

در اوایل سال ۲۰۱۱ ، یک مرد روس به نام ولادمیر لیدژانسکی بعد از سپری کردن ۶ دقیقه در اتاقک یک سونا با ۲۳۰ درجه فارنهایت حرارات (۱۱۰ درجه سلسیوس) در اثر سوختگی در گذشت.
جسد این مرد میان سال که در تصویر زیر مشاهده میکنید کاملا پخته شده بود. این مرگ در کتاب گینس به عنوان وحشتناک ترین و عجیب ترین مرگ سال ۲۰۱۱ ثبت شده است.







دیدن تصاویر برای افراد زیر 18 سال و بیماران قلبی توصیه نمی گردد

saeb بازدید : 646 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.fun.4downloads.ir

محرم پارسال بود که ترانه لباس سبزش را برای مراسم عزاداری پوشید. زمانی که او برای عزاداری عاشورا با آن لباس سبز از خانه به همراه خانواده‌اش بیرون می‌رفت هیچ وقت فکر نمی‌کرد که ۷ نفر از نزدیکانش را از دست بدهد و فریادهایش در بهت از دست دادن آنها باعث شود تا همه جهان او را بشناسند و دردناک‌ترین لحظه زندگی‌اش در صفحه اول بسیاری از روزنامه‌های دنیا ثبت شود.

saeb بازدید : 499 یکشنبه 18 تیر 1391 نظرات (0)

 زن تگزاس

این آخرین مورد تجاوزات جنسی تکان دهنده است که در آمریکا گزارش شده.

ناتالی دشان جانسون ۳۲ ساله، متهم به هدف قرار دادن پسربچه ۱۳ ساله با پیام های متنی، قبل از دعوت وی به آپارتمانش در دیبال تگزاس برای برقراری رابطه جنسی است.
دومین متهم، منویل ۲۷ ساله، معلم مدرسه جردن لین است که گفته با یک دانش آموز ۱۴ ساله، رابطه عاشقانه برقرار کرده است.
جانسون، به بلند کردن پسربچه ۱۳ ساله از پدربزرگ و مادربزرگش و کشاندن آن به خانه خود و برقراری رابطه جنسی با وی متهم شده است.
اما زمانی که وی به این نوجوان اجازه داد تا شب را در خانه اش بماند، والدین این پسربچه مشکوک شدند و این زن گرفتار شد.
به گفته پلیس، ثبت سوابق گفت و شنود تلفن، حاکی از آن است که جانسون با معشوقه نوجوان خود بیش از ۱۵۰۰ مورد مکالمه و پیام متنی داشته است.
این عشق ممنوع زمانی فاش شد که پسر نوجوان، تمام طول شب را با جانسون گذراند و به خانه پدربزرگش مراجعت نکرد.
زمانی که این پسربچه از سوی والدینش مورد بازخواست قرار گرفت، وی اعتراف کرد در آپارتمان جانسون بوده و با وی رابطه جنسی داشته است.
این پسربچه اعتراف کرد، چهار بار در آپارتمان و یک بار در یک پارک محلی با جانسون رابطه جنسی داشته است.

saeb بازدید : 146 یکشنبه 11 تیر 1391 نظرات (0)

مرد جواني با پريدن از برج ايفل خودكشي كرد تا اين جاذبه‌ي گردشگري فرانسه همچنان در صدر مرگ‌ بارترين نقاط ديدني دنيا قرار داشته باشد.

يك گردشگر 25 ساله روز گذشته با رساندن خود به ارتفاع 300 متري برج ايفل در پاريس و پريدن از اين ارتفاع جان باخت.

«نرديك گروسجان»، سخنگوي اداره‌ي آتش‌نشاني شهر پاريس در مصاحبه‌اي با اعلام اين مطلب گفت: آتش‌نشانان تلاش كردند با گفت‌وگو با گردشگر جوان او را از تصميم خود منصرف كنند كه موفق به اين كار نشدند. پس از سقوط گردشگر‌، تمام اقدامات لازم براي نجات جان او انجام شد، اما متاسفانه به نتيجه‌اي نرسيد .

saeb بازدید : 154 دوشنبه 05 تیر 1391 نظرات (0)
دو پرستار ساديك مدت دو ماه بدترين شكنجه ها را به روي ساكنان يك خانه سالمندان در آلمان اعمال كرده و دو نفر از آنها را به قتل رساندند.

به نقل از لومتن، خانه سالمندان الوسبرگ درغرب آلمان از بيرون همواره شبيه يك بهشت بوده است. بخش هاي مختلف  خدمات درماني آن نام هاي زيبايي مانند" مزرعه گل ها" يا " آسمان" داشتند.

هيچ يك از اهالي روستاي 8000 نفري الوسبرگ در نزديكي شهر ساربروكن به ذهنشان خطور نمي كرد كه اين خانه سالمندان در واقع يك خانه وحشت باشد. از چندين ماه قبل دو پرستارمرد در بخش خدمات درماني خود كه نام" اشعه خورشيد" را داشت با شكنجه، تحقير و حتي قتل سالمندان بستري در اين بخش وقت گذراني و تفريح مي كردند.

در پي شكايت يك سازمان خيريه افراد نيازمند كه اين خانه سالمندان را اداره مي كند دو پرستار مرد به نام هاي دانيل 35 ساله و مايكل 25 ساله به دليل ضرب و شتم  منجر به مرگ افراد سالمند تحت تعقيب قرار گرفتند.

كلاوس يوهان ، وكيل اين سازمان خيريه گفته است: ما در اينجا مواجه با ساديسم واقعي بوده و شوكه شده ايم.

saeb بازدید : 131 دوشنبه 05 تیر 1391 نظرات (0)
پليس پاريس اعلام كرد كه يك مرد 24 ساله از برج ايفل خود را به پايين پرتاب كرد و در دم جان سپرد.

 به نقل خبرگزاري فرانسه، يك سخنگوي پليس پاريس گفت: شامگاه يكشنبه  يك مرد 24 ساله بريتانيايي از سازه برج ايفل بالا رفت و هنگامي كه بين طبقات دوم و سوم در ارتفاع بيش از 125 متري بود خود را به پايين افكند و در دم كشته شد.

اين سخنگو خاطرنشان كرد: اين نوع خودكشي ازبرج ايفل نسبتا رايج است اما به ندرت اتفاق افتاده كه شخصي بتواند تا اين ارتفاع بالا برود.

سخنگوي پليس پاريس ابراز داشت: اين حادثه حوالي ساعت 20 و 30 دقيقه (به وقت محلي ) رخ داد. مرد جوان كه يك كوله پشتي به دوش داشت و به زبان انگليسي سخن مي گفت مانند يك آكروبات از پايه برج ايفل شروع به بالا رفتن كرد و هنگامي كه در ميان راه بود ماموران پليس از ماجرا مطلع شدند. بلافاصله تجهيزات امنيتي در پيرامون برج ايفل مستقر شده و ماموران آتش نشاني نيز از راه رسيدند.

وي تاكيد كرد: ماموران امداد آتش نشاني تلاش كردند او را از بالا رفتن بيشتر منصرف كرده و مرد جوان را مجاب كنند كه دست از اين كار بردارد. اما جوان بريتانيايي هنگامي كه بين طبقات دوم و سوم بود خود را از فراز ارتفاع بيش 125 متري به پايين پرتاب كرد.

هنگام اين حادثه كليه توريست هايي كه در حال بازديد از داخل برج ايفل بودند، تخليه شدند.

ارتفاع بانوي آهنين شهر پاريس 324 متر است و طبقه دوم آن 125 متر از سطح زمين  فاصله دارد.

saeb بازدید : 93 یکشنبه 04 تیر 1391 نظرات (0)

جوان شیشه‌ای که به خاطر تصاحب 80 هزار تومان پول و سند مغازه پدر بزرگش، او و مادربزرگش را کشته بود، از سوی پلیس آگاهی کرمان دستگیر شد.

چند روز پیش مردی هنگام رفتن به خانه‌اش در خیابان ناصری شهر کرمان، مشاهده کرد جوانی چاقو به دست سراسیمه از خانه همسایه‌شان ـ که یک زوج سالخورده بودند ـ خارج شده و فرار کرد. مرد همسایه با نگرانی زنگ در خانه آنها را به صدا در آورد، اما چون پاسخی نشنید وارد خانه شده و با اجساد زوج سالخورده روبه‌رو شد.

او بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 کرمان تماس گرفت و موضوع را خبر داد. در پی این تماس، کارآگاهان جنایی با حضور در محل جنایت، متوجه شدند زوج صاحبخانه کشته شده‌اند و در بررسی از منزلشان نیز معلوم شد اموالی از آنجا به سرقت نرفته است. اجساد این زوج با هماهنگی قضایی به پزشکی قانونی انتقال یافت.


در حالی که تحقیق درباره این جنایت آغاز شده بود، یکی از فرزندان مقتولان با حضور در اداره پلیس آگاهی استان کرمان، گفت پسر جوانش که معتاد است، مرتکب این جنایت شده و از خانه گریخته است. با اطلاعات به دست آمده، نوه زوج سالخورده تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

saeb بازدید : 229 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (1)

مراسم اعدام چهار اراذل و اوباش و متجاوز به عنف بامداد چهارشنبه در حالی برگزار شد که برخی از مردم از شب گذشته به محل اعدام آمده بودند.
 ساعت 4 بامداد است و باران شدیدی در حال بارش است. خیابانهای منتهی به چهار راه میثم واقع در خیابان شهید محلاتی تهران پر از خودروهای پلیس است و مردم از محله های اطراف برای دیدن مراسم اعدام خود را به محل اجرای حکم می رسانند.

هر چه به محل اجرای حکم نزدیکتر می شویم تراکم جمعیت بیشتر می شود. جوانان ونوجوانان بیشترین تماشاچیان مراسم اعدام را تشکیل می دهند. از یکی از اهالی محل سوال کردم آیا می دانید چه کسانی امروز اعدام می شوند گفت: از شب گذشته که داربستهایی را نصب کردند و پلاکاردی بزرگ که روی آن نوشته شده بود مراسم اعدام  چهار متجاوز به عنف و اراذل و اوباش نصب شد این خبر مثل بمب در محل پیچید و همه برای هم پیامک می زدند.

وی افزود: من خانه ام درست مقابل جایگاه مراسم اعدام است و به جرات می توانم بگویم بیش از صد نفر از ساعت 10 شب در این مکان تجمع کرده اند و همینطور که می بینید الان ساعت 4 صبح است و حدود سه هزار نفر جمعیت آمده است.

بالاخره انتظارها به پایان رسید و خودروی حامل زندانیان ساعت 5:13 دقیقه وارد شد. همراه با خودرو متهمان سرهنگ محمدیان رئیس اداره آگاهی تهران و فریدون امیرآبادی سرپرست دادسرای جنایی تهران هم حضور یافتند.

saeb بازدید : 158 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (1)

چهار متجاوز به عنف در حالی سحرگاه امروز در ملاء عام اعدام شدند که قربانیان آنها همچنان با ترس و دلهره در شهر تردد می کنند و شبها با کابوس از خواب می پرند.

نخستین اعدامی پسر جوانی بود که پس از ربودن دختر دانشجویی در 16 دی‌ماه سال 87 او را مورد آزار و اذیت قرار داد.

آزار و اذیت دختر جوان در پشت شمشادها

دختر جوان پس از این جنایت سیاه با مراجعه به پلیس با طرح شکایت گفت: من دانشجوی رشته دندانپزشکی هستم. روز حادثه به تهران آمدم و در حوالی میدان آزادی از اتوبوس پیاده شدم. در آنجا از یک مرد جوان آدرس ترمینال را پرسیدم که او گفت از پشت بیمارستان روانپزشکی بروم.

 قوتی طبق آدرسی که او اعلام کرده بود حرکت کردم ناگهان همان مرد از پشت سر به من حمله ور شد و مرا به پشت شمشادها برد. هرچه التماس کردم فایده‌ای نداشت. مرد شیطان صفت مرا مورد ضرب و شتم قرار داد و تهدید کرد اگر سر و صدا کنم من را خواهد کشت. سپس نقشه شوم خود را اجرا کرد.


پس از این شکایت ماموران با ردیابی تلفن همراه دختر جوان موفق به شناسایی مرد شیطان صفت شده و او را دستگیر کردند.

با تکمیل تحقیقات در دادسرا پرونده برای محاکمه به شعبه 77 دادگاه کیفری استان تهران رفت و مرد شیطان صفت در جلسه دادگاه مدعی شد در یک لحظه دچار وسوسه شده و دست به این اقدام شیطانی زده است.

قضات دادگاه در ادامه وی را به اعدام و 10 سال زندان محکوم کردند. حکم مجازات او نیز از سوی قضات شعبه 32 دیوان عالی کشور تایید شد.

saeb بازدید : 87 شنبه 27 خرداد 1391 نظرات (0)
دو مرد كه توسط يك زن جوان براي ترساندن و تخريب مغازه شوهر موقت او اجير شده بودند، همراه زن جوان از سوي پليس اطلاعات – امنيت شهريار دستگير شدند.

 ساعت سه بامداد ششم خرداد يك دستگاه خودروي پژو با ورود به منطقه شاهد شهر شهريار، مقابل يك مغازه مرغ فروشي توقف كرد.

در اين هنگام مرد جواني كه كنار راننده نشسته بود، در حالي كه سلاح كلاشينكف به دست داشت، از خودرو پياده شد و به سمت شيشه‌هاي مغازه شليك كرد.

در پي شليك‌هاي پي در پي، سكوت منطقه در هم شكست و مردم سراسيمه خود را به خيابان رساندند و با ديدن مرد مسلح، خواستند او را خلع سلاح و دستگير كنند اما مرد جوان با شليك چند تير هوايي و ايجاد رعب و وحشت براي مردم، آنها را تهديد كرد تا از او فاصله بگيرند.

افراد حاضر در محل نيز بناچار از تعقيب مرد مسلح خودداري كردند و او با خودروي پژو از محل متواري شد.

در پي وقوع اين حادثه، ماموران كه از طريق همسايه‌ها از موضوع اطلاع يافته بودند، عازم محل حادثه شده و متوجه شدند مغازه مرغ‌فروشي تخريب و شيشه‌هايش شكسته شده اما اموال موجود در آن به سرقت نرفته است. به اين ترتيب پرونده‌اي تشكيل شد و براي ادامه تحقيقات در اختيار كارآگاهان اداره اطلاعات – امنيت شهريار قرار گرفت. صاحب مغازه نيز شناسايي و به مركز پليس احضار شد.

saeb بازدید : 164 شنبه 27 خرداد 1391 نظرات (0)
زن جوان که دوست خود را با انگیزه ای نامشخص به طرز هولناکی به قتل رسانده بود، با رد ادعای جنونش از سوی کارشناسان پزشکی قانونی تهران به زودی در دادگاه کیفری محاکمه می شود.

رسیدگی به این پرونده از 18 بهمن سال 89، به دنبال کشف نیم‌تنه زنی در یک چمدان واقع در خیابان «پودنک» شیراز در دستور کار تیم جنایی قرار گرفت.

همزمان با کشف بقیه اعضای بدن مقتول در دو کیسه زباله، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به تحقیق برای افشای راز جنایت هولناک پرداخت.

اعضای تیم در نخستین گام برای شناسایی مقتول، به بررسی پرونده گمشده‌ها پرداختند و در جریان تحقیقات به پرونده زن 32 ساله‌ای رسیدند.

همسر «زهرا» شامگاه 17 بهمن با مراجعه به اداره پلیس، از ناپدید شدن مرموز همسرش خبر داده بود.

کارآگاهان وقتی دریافتند «زهرا» آخرین‌ بار همراه یکی از دوستانش به نام «فرنگیس» - 32 ساله - دیده شده است، بلافاصله این زن را به عنوان مظنون شماره یک دستگیر کردند.

saeb بازدید : 80 چهارشنبه 24 خرداد 1391 نظرات (0)
صبح يك روز زمستاني بود، هنوز پس از گذشت سال‌ها آخرين نگاه‌ها و درخواست مرد اعدامي كه قرار بود مقابل زندان به دار مجازات آويخته شود را از ياد نمي‌برم.

چند ماه قبل از اجراي حكمي كه قرار بود اجرا شود به اتفاق قاضي حسيني كوه‌كمره‌اي كه مسووليت وقت قاضي كشيك ويژه قتل تهران را به عهده داشت در يك صحنه جنايت در حوالي مجيديه تهران حضور پيدا كردم؛ جنايت در طبقه دوم يك آپارتمان رخ داده بود.

وقتي وارد اتاق شديم، جسد زن جواني را كه دختر خردسالش را در آغوش گرفته بود و هر دو با ضربات متعدد چاقو جان باخته بودند، فضاي رعب‌آوري را براي هر فردي كه وارد اتاق مي‌شد ترسيم مي‌كرد. صحنه به قدري تكاندهنده بود كه به وضوح لرزش صداي قاضي قديمي و باتجربه‌اي را كه از اين صحنه‌ها بسيار ديده بود به خصوص هنگام دستور به ماموران انتظامي را كاملا احساس كردم.

با اسناد و مدارك موجود در خانه معلوم شد، دخترك «مليكا» نام دارد كه با 11 ضربه چاقو به طرز بيرحمانه‌اي جان باخته است.

بررسي صحنه جنايت نشان مي‌داد، قاتل فردي آشنا بوده كه ابتدا زن جوان را غافلگير و سپس با ضربه‌هاي چاقو او را به قتل رسانده و سپس دخترك را با 11 ضربه چاقو قرباني كينه خود كرده است.

دقايق به كندي مي‌گذشت و برخي از ماموران انتظامي بي‌صدا مي‌گريستند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد این سایت بگوئید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 95
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 127
  • بازدید ماه : 127
  • بازدید سال : 16,997
  • بازدید کلی : 211,754