loading...
سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
saeb بازدید : 91 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

این هشدار را مدیرکل نظارت بر فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو داده است.

ایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت دراین باره نوشت: در پی انتشار اخباری مبنی بر عرضه و توزیع ادکلن‌های حاوی گازهای سمی در عراق و احتمال ورود این فرآورده به داخل کشور، سازمان غذا و دارو از مردم خواست تا در صورت مشاهده موارد مشکوک و مرتبط با این موضوع، سریعا دانشگاه‌های علوم پزشکی محل سکونت خود را در جریان امر قرار دهند.
دکتر عبدالعظیم بهفر گفت: سازمان غذا و دارو نیز به صورت غیررسمی در جریان امر قرار گرفته و طی چند روز اخیر مجدانه پیگیراین موضوع است که منبع خبر اطلاع رسمی را در راستای صحت و سقم مسئله در اختیار کارشناسان قرار دهد.

او گفت: با توجه به این که نظارت بر فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی جزو وظایف وزارت بهداشت است به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور اعلام کردیم تا علاوه بر بازدیدهای روتین خود، بازدیدهای میدانی مجددی انجام بدهند که اگر با این ادکلن برخوردند، سریعا آن را گزارش کنند.
بهفر با اشاره به اینکه تاکنون گزارش رسمی در این خصوص به سازمان غذا و دارو اعلام نشده است، گفت: بهتر است سایر سازمان‌ها در صورتی که به موارد این چنینی برخورد می‌کنند، آن را حتما به وزارت بهداشت که متولی امر است منعکس کنند تا بتواند آن را پیگیری کند و دقیق‌تر مورد آنالیز قرار دهد.

saeb بازدید : 100 سه شنبه 20 تیر 1391 نظرات (0)

 زن جوان خواهرزاده‌اش را اجیر کرد تا با نقشه‌ای حساب شده، شوهرش را به قتل برسانند. آنها به بهانه کشتن یک مزاحم، مرد بی‌گناه را به محلی خلوت بردند و هدف گلوله قرار دادند.

این جنایت درجالی کشف شد که اردیبهشت امسال این زن جوان نزد مأموران پلیس تبریز رفت و از ناپدید‌شدن مرموز شوهرش خبر داد. این زن به مأموران گفت که شوهرش به نام مهران اواخر سال گذشته برای انجام کاری از خانه خارج شد و دیگر برنگشت. او مدعی شد که در این مدت هر چه منتظر مانده، از شوهرش خبری نشده و به همین دلیل تصمیم گرفته است ماجرا را به پلیس اطلاع دهد.

با اظهارات این زن پرونده‌ای در این زمینه تشکیل شد و تیمی از مأموران برای یافتن ردی از مرد ناپدید شده وارد عمل شدند. از آنجا که بیش از 2‌ماه از ناپدید شدن مهران گذشته بود و خانواده‌اش در همه این مدت چیزی به پلیس نگفته بودند، مأموران به آنها مشکوک شدند. به همین دلیل به بازجویی از همسر مهران دست زدند.

این زن گفت: پس از اینکه شوهرم ناپدید شد، می‌خواستم ماجرا را به پلیس اطلاع دهم اما از یکی از دوستانم شنیدم که باید سه‌ماه صبر کنم و پس از آن اگر از شوهرم خبری نشد پلیس را در جریان قرار دهم. دوستم می‌گفت که پلیس فقط در این صورت به پرونده رسیدگی می‌کند و به همین دلیل صبر کردم تا مدتی بگذرد و بعد به اداره آگاهی مراجعه کردم.


مأموران که در تحقیق از همسر مهران سرنخی به‌دست نیاورده بودند، بررسی‌های خود را ادامه دادند. آنها متوجه شدند که مهران و خانواده‌اش چند‌ماه پیش از یکی از شهرهای غربی کشور به تبریز نقل مکان کرده بودند و در این شهر کسی را ندارند. این در حالی بود که بررسی‌ها نشان می‌داد مهران از وقتی ناپدید شده با هیچ یک از اقوامش در شهرهای غربی در تماس نبوده و کسی از او خبری ندارد.

saeb بازدید : 64 یکشنبه 18 تیر 1391 نظرات (0)

من قصد کشتن دختر دانشجو را نداشتم. تصور می کردم در اثر تصادف دچار کوفتگی یا شکستگی جزئی شده است. اگر بعد ازتصادف توقف می کردم مردم مرا می کشتند.

این جملات بخشی از اظهارات عامل جنایت خیابان هشتم گاندی است. روز گذشته در حاشیه بازسازی صحنه قتل فرصت کوتاهی پیش آمد تا گفتگویی کوتاه با دارا داشته باشیم.

خودت را معرفی کن؟

دارا 20 ساله . ساکن خیابان گاندی تهران.

اعتیاد داری؟

بله مدتی است ماده مخدر شیشه مصرف می کنم.

سابقه هم داری؟

بله. 8 بار دستگیر شده ام.

به چه جرمی؟

جرایم مختلف مانند سرقت و مواد مخدر.

saeb بازدید : 98 جمعه 16 تیر 1391 نظرات (0)

فرمانده انتظامي رشت از دستگيري پسر 18 ساله اي که اقدام به قتل پدر معتادش کرده بود، خبرداد.

سرهنگ محمدحسين واثق کارگرنيا در گفت وگو با خبرنگار ?حوادث? خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در تشريح جزئيات اين خبر گفت: درپي تماس تلفني شهروندان با مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر مرگ مشکوک فردي در آدرس معلوم مأموران پليس براي بررسي موضوع در صحنه حاضر و با انجام تحقيقات اوليه از جسد متوفي که از ناحيه سر و صورت سياه شده بوده متوجه شدند، وي چند روز پيش از اعلام وقوع به قتل رسيده است.
saeb بازدید : 76 چهارشنبه 14 تیر 1391 نظرات (0)

 کشتی‌گیر و ملی‌پوش سابق که متهم به قتل شده بود شب گذشته خودش را به پلیس معرفی کرد.
 
چند روز پیش بود که یکی از کشتی‌گیران سابق تیم ملی که موفق به کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی 2010 گوانگجو شده بود، در نزاعی در کرمانشاه با اسلحه، فردی را به قتل رسانده بود و از محل متواری شد.

saeb بازدید : 102 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (0)

فرمانده انتظامي شهرستان گچساران از دستگيري جوان 28 ساله‌اي که در اقدامي جنون‌آميز در دو روز گذشته، سه عضو خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبرداد.

 سرهنگ قدرت‌الله بيعت‌اصل در تشريح جزئيات اين خبر گفت: مرد جوان 28 ساله‌اي، در اقدامي جنون آميز، مادر و دو خواهر خود را به درون اتاقي حبس، و با ريختن بنزين به رويشان به طرز فجيعي آنان را به قتل رساند.

وي افزود : يازدهم تيرماه سال‌جاري خبري مبني بر آتش‌سوزي منزلي در يکي از مناطق شهر گچساران، به پليس 110 گزارش شد که ماموران به محل حادثه اعزام و در بررسي آنان مشخص شد، جوان 28 ساله اين خانواده در پي اختلافات خانوادگي، در اقدامي هولناک مادر 55 ساله به‌همراه دو خواهر 18 و 19 ساله خود را به درون اتاقي حبس و با ريختن بنزين به رويشان، آنان را در آتش خشم خود سوزاند.

بيعت‌اصل ادامه داد : پس از چند ساعت، متهم به قتل 28 ساله متاهل که داراي تحصيلات ديپلم است، دستگير و به صراحت به قتل مادر و دو خواهر خود اعتراف کرد.

رييس پليس شهرستان گچساران با اظهار تاسف از وقوع اين جنايت خانوادگي گفت: متهم به قتل با قرار قانوني مناسب روانه زندان شد.       

saeb بازدید : 87 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (0)

 مادر لیلا فتحی که اصرار به اعدام سومین گناهکار در سرنوشت هولناک دخترش دارد، بار دیگر خود را به جلوی دفتر قوه قضائیه در تهران رساند و دست به اعتراض جنجالی زد.

 پدر و مادر دختر 9 ساله که در سال 74 قربانی جنایتی شیطانی در روستای «سهنله» شده است بارها و بارها با تأکید بر اعدام عاملان قتل شیطانی لیلا به تهران آمده و در برابر ساختمان قوه قضائیه تحصن کردند.


17 اردیبهشت ماه سال 74 خانواده لیلای 10 ساله از خانه خود در بندرعباس به خانه یکی از بستگانشان در روستای سهنله کرمانشاه رفتند و در زمان بازگشت به اصرار دخترشان وی را در روستا نزد بستگان خود به امانت گذاشتند.

چند روز بعد وقتی خواهر لیلا برای دیدن وی به روستا رفته بود، لیلا را همراه با پسرخاله 11 ساله خود مشغول بازی دید. پس از گذشت ساعتی رسول- پسرخاله لیلا – برای خوردن آب از دختر خاله‌اش جدا شد و به چشمه‌ای رفت و همزمان لیلا ناپدید شد. جست‌وجو برای یافتن دختر بچه گمشده آغاز شد، اما بی‌فایده بود!

 هیچ ردپایی از لیلا در دست نبود. با وارد عمل شدن پلیس، تجسس در سطح گسترده‌تری آغاز شد تا اینکه یکی از معلمان روستا به کارآگاهان گفت که لیلا را همراه سه پسر جوان در حال بالا رفتن از کوه دیده است. سرانجام شش روز بعد نامه‌ای بی‌امضا به دست پلیس رسید که با کمک آن نامه محل رها شدن جسد دختر بچه فاش شد.


مأموران با پیدا کردن جسد لیلا کوچولو متوجه کبودی و شکنجه روی بدن وی شدند و با ردیابی‌های پلیس هر سه مرد شیطان‌ صفت به نام‌های هادی 19 ساله، محمد صفر 20 ساله و حسن 22 ساله شناسایی و بازداشت شدند. هادی در بازجویی‌ها به قتل و تعرض به لیلا اعتراف کرد، اما پیش از برگزاری جلسه محاکمه در زندان دست به خودکشی زد.

saeb بازدید : 124 دوشنبه 12 تیر 1391 نظرات (0)

موضوع کشته شدن یک نفر در کرمانشاه توسط کشتی گیر فرنگی را در حالی پیگیری می کنیم که صحبت با مسوولان فعلی تیم ملی فرنگی از بخش هایی از این اتفاق پرده بر می دارد.

به نقل از آفتاب دقایقی قبل خبر تلخ کشته شدن یک نفر در کرمانشاه توسط یکی از ملی پوشان سابق کشتی فرنگی را منتشر کردیم اما با توجه به اینکه هیچ کدام از مسوولان فدراسیون این خبر را تایید نکرده بودند، نام این کشتی گیر را منتشر نکردیم تا حالا که حسن رنگرز نایب رییس فدراسیون هم می گوید که این خبر را شنیده است.

این خبر درباره «ب_ ق» در حالی منتشر شده که حسن رنگرز می‌گوید: «عصر دیروز به من خبر دادند که این اتفاق افتاده است. موضوع را پیگیری کردم. متاسفانه افرادی که خبر را از آن‌ها پیگیری کردم موضوع را تایید کردند. البته ماجرا به شکل های مختلف تعریف می شود. بعضی ها می گویند در استخر بوده یا موارد دیگر که به نظرم نباید به زیاد شدن این شایعه ها کمک کنیم.»

رنگرز که از شنیدن این خبر بسیار ناراحت است، می گوید: «من هر بار که تماس می گیرم تا موضوع را پیگیری کنم، آرزو می کنم که یک نفر پیدا شود و بگوید همه چیز دروغ بوده است. حالا هم در حال پیگیری مسئله از مسوولان استان کرمانشاه هستم. نمی‌دانم دقیقا چه اتفاقی افتاده است اما شنیده ام که فردی او را تهدید کرده و در نهایت یک درگیری منجر به این اتفاق شده است. او شاگرد من بوده و اصلا اهل این حرف ها نیست. او جوان شروری نبوده و من واقعا نمی دانم چه اتفاقی افتاده و او در چه موقعیتی قرار گرفته که دست به این کار زده است. به هر حال فکر می کنم این مسئله‌ای‌ست که نباید خیلی به آن بپردازیم و باید در اظهارنظرهایمان مراقب باشیم.»

saeb بازدید : 52 یکشنبه 11 تیر 1391 نظرات (0)
کلاهبرداري به بهانه پرداخت وام
ماموران پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی کلاهبردار فراری که به بهانه پرداخت وام از شهروندان کلاهبرداری می کرد، آغاز کردند.

 پليس آگاهي تهران بزرگ، با طرح شکایت تعدادی از مالباختگان در کلانتری 147 گلبرگ، یک شرکت خصوصی تحت عنوان «شركت خدمات بازرگاني تهران شرق» واقع در خیابان دماوند ـ ایستگاه داریوش با انتشار آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار مبني بر ارائه ضامن برای افراد متقاضی اخذ وام، اقدام به اخذ وجوهات مختلف و کلاهبرداری از آنها کرده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 4 تهران ، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار اداره چهاردهم مبارزه با کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با ارجاع پرونده به اداره چهاردهم پلیس آگاهی و انجام تحقیقات گسترده از مالباختگان، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که فردی به هویت «محمودی» و تحت پوشش شرکتی تحت عنوان «شرکت رفاه آوران زمان» اقدام به معرفی افراد متقاضی وام به دو شرکت خصوصی دیگر تحت عناوین «شرکت خدمات بازرگانی تهران شرق» و «شرکت بازرگانان نگین غرب» کرده و این دو شرکت نیز تحت عناوین مختلف از قبیل دریافت حق الزحمه و یا دریافت چک و سفته جهت ضمانت بازپرداخت وام، اقدام به دریافت مبالغ مختلف از 750 هزار تومان تا یک میلیون و 500 هزار تومان و همچین تعداد زیادی چک و سفته با مبالغ چند 10 میلیون تومانی نموده و پس از مدت کوتاهی فعالیت در پوشش فعالیت های اقتضادی و تجاری و بدون اجرای تعهدات خود مبنی بر اعطای وام، همزمان با شرکت «رفاه آوران زمان» واقع در خیابان هاشمی ـ نرسیده به خیابان جیحون، تعطیل شده اند.

مالباخته ای در اظهارات خود به کارآگاهان اداره چهاردهم گفت: از طریق آگهی روزنامه، جهت تهیه وام با شخصی به هویت آقای محمودی تماس گرفته و ایشان نیز مرا به شرکتی تحت عنوان «رفاه آوران زمان» واقع در خیابان هاشمی معرفی کرد که پس از مراجعه به محل شرکت، تحت عنوان حق الزحمه اعطای وام مبلغ 800 هزار تومان و مبلغ 27 میلیون تومان نیز در قالب سفته به عنوان ضمانت از من دریافت کردند و مقرر شد تا حداکثر در مدت 15 روز ، وام را در اختیار من قرار دهند که هر بار به بهانه انجام امور اداری و پیگیری دریافت وام از شرکت سرمایه گذار این مدت را به تأخیر انداخته تا اینکه پس از گذشت مدتی و مراجعه به شرکت متوجه تعطیلی آن شدم.

مالباختگان دیگر نیز در اظهارات مشابه خود به کارآگاهان عنوان داشتند که پس از مراجعه به شرکت «رفاه آوران زمان»، برای تهیه ضمانت جهت دریافت وام به دو شرکت دیگر به اسامی شرکت «خدمات بازرگانی تهران شرق» واقع در خیابان دماوند و شرکت «بازرگانان نگین غرب» واقع در منطقه خیابان ستارخان معرفی می شدند که در این شرکت ها نیز به بهانه های مشابه مبالغ مختلفی از آنها پول دریافت شده و علاوه بر مبالغ پرداختی به این دو شرکت، شرکت «رفاه آوران زمان» نیز صرفا به بهانه معرفی مالباختگان، مبالغی بین 30 تا 50 هزار تومان دریافت کرده است.

saeb بازدید : 117 جمعه 09 تیر 1391 نظرات (0)

پليس پايتخت در اقدامي ضربتي يك مركز غيرمجاز نمايش و فروش فيلم‌هاي غيرمجاز، مبتذل و مستهجن را شناسايي و ضمن دستگيري عوامل دخيل، آنرا پلمپ كرد.
 
چندي پيش افرادي سودجو نسبت به راه‌اندازي يك مركز غيرمجاز و به اصطلاح هنري نمايش فيلم‌هاي غيرمجاز، مبتذل و مستهجن در تهران اقدام كرده بودند.
 
اين افراد در اين اقدام غيرقانوني خود ضمن نمايش فيلم‌هاي غيرمجاز به منظور كسب درآمد نامشروع اقدام به فروش بليت به مبالغ بالا و دعوت از چهره‌هاي معروف سينما در طول نمايش فيلم‌ها مي‌كردند تا در لواي نمايش و نقد فيلم از اين وضعيت سوء‌استفاده كنند.
 
براساس گزارش‌هاي دريافتي تاكنون نام 9 هنرمند اعم از زن و مرد سينما كه در اين مركز غيرمجاز حاضر شده بودند، مشخص شده است.

saeb بازدید : 77 پنجشنبه 08 تیر 1391 نظرات (0)

مردی که پس از آزار و اذیت زنان و بستن دست و پای آنها اموالشان را می‌دزدید، همراه یک قاچاقچی مواد مخدر امروز در رباط‌کریم مقابل دیدگان مردم به دار مجازات آویخته می‌شود.

رسیدگی به این پرونده آبان سال 89 در پی شکایت زن جوانی علیه مرد آزارگر در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم در غرب استان تهران قرار گرفت. شاکی گفت: قبل از ظهر زنگ در خانه‌مان به صدا درآمد و مردی با معرفی خود به عنوان مامور شهرداری، از من خواست برای پاسخ به سوالاتی، دم در بروم. زن شاکی اضافه کرد: وقتی در را باز کردم، مرد غریبه پس از گفت‌و‌گو، مدارک هویتی‌ام را خواست. برای آوردن کارت شناسایی به خانه بازگشتم که ناگهان آن مرد وارد خانه شد.
 
زن صاحبخانه در دام مرد آزارگر

زن شاکی یادآور شد: در حالی که بشدت شوکه شده بودم، او با چاقو تهدیدم کرد. در این هنگام فرزندم با شنیدن سرو صدا از اتاقش بیرون آمد و با دیدن مرد چاقو به دست شروع به گریه کرد که مامور قلابی او را کتک زد و در اتاقی حبس کرد. مرد شرور پس از آزار و اذیت و سرقت پول و طلاهایم، دست و پایم را بسته و در اتاقی زندانی کرد و متواری شد. پس از چند ساعت شوهرم به خانه آمد و من و فرزندم را نجات داد.

saeb بازدید : 80 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)
نزديك به 40 سال قبل در روزهاي اول بازپرسي‌ام خبر رسيد جسد دو دختر جوان در بيابان‌هاي اطراف شهريار پيدا شده ‌است. در آن زمان شهريار هنوز شهرستاني پيشرفته نبود و مردم كمي در آنجا زندگي مي‌كردند. بنابراين جاي مناسبي براي قتل و پنهانكاري كارهاي خلاف بود.

اجساد را به پزشكي قانوني منتقل كردند و تحقيقات را آغاز كردم. ظاهر دختران نشان مي‌داد خيلي جوان هستند و آثار درگيري هم روي بدن آنها وجود نداشت. جاي ضربه چاقو يا شليك گلوله هم وجود نداشت بنابراين احتمالا آنها با سم كشته ‌شده ‌بودند.

چند روز بعد نتايج سم‌شناسي اعلام شد و پزشكي قانوني اعلام كرد دو خواهر با خوردن سمي بسيار قوي كه براي كشتن حيوانات از آن استفاده مي‌شود، جان باخته‌اند.

آنچه مسلم بود اين دو خواهر بدون اين‌كه بدانند چه مي‌خورند، اين سم را خورده‌ بودند. محتويات معده آنها نشان مي‌داد همراه غذا آن را خورده‌اند بنابراين آنها در يك مكان بودند.

هيچ‌كس گم شدن اين دختران را به پليس گزارش نكرده بود و كسي هم براي شناسايي اجساد مراجعه نكرده‌ بود بنابراين به اين نتيجه رسيديم كه خانواده اين دو خواهر هم به دنبال آنها نيستند. تا اين‌كه بعد از سه ماه مردي به پليس مراجعه كرد و خودش را قاتل دو خواهر معرفي كرد. ماموران او را پيش من آوردند. اين مرد كه بشدت گريه مي‌كرد، گفت: من دخترانم را كشتم، حالا عذاب وجدان دارم و مي‌خواهم مجازات شوم. از آن مرد خواستم از ابتداي ماجرا برايم تعريف كند و بگويد چرا اين‌كار را كرده‌ است.

saeb بازدید : 103 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)
خواستگار انتقام‌جو كه پس از شنيدن پاسخ منفي از يك دختر جوان، او و مرد مورد علاقه‌اش را ربوده و با انتقال به خانه عمويش در ايلام، قصد كشتن هر دويشان را داشت، موفق به اين كار نشد و خود را به پليس تسليم كرد.

چند روز پيش مردي با حضور در اداره پليس آگاهي استان ايلام عليه جواني به اتهام ربودن دختر دانشجويش شكايت كرد.

شاكي گفت: دخترم قرار بود با مرد جواني ازدواج كند، اما پس از تحقيق درباره او، نظرش عوض شد و از مرد جوان خواست براي هميشه او را فراموش كند، اما مرد خواستگار حاضر به اين كار نبود.

وي اضافه كرد: روزحادثه دخترم به قصد رفتن به پاركي همراه دوستانش از خانه خارج شدو ديگر برنگشت. در پي غيبت او با تلفن دوستانش تماس گرفتيم، اما همگي اظهار بي‌اطلاعي كردند و گفتند دخترم با آنها همراه نشده است.

خواستگار، آدم‌ربا بود

وي يادآور شد: در حالي كه جستجوهايمان براي يافتن فرزندم ادامه داشت، خواستگار قبلي دخترم در تماس تلفني با ما گفت كه دخترمان را ربوده و در صورتي او را آزاد مي‌كند كه با ازدواج آنها موافقت كنيم.

با تشكيل پرونده‌اي در اين رابطه، كارآگاهان پليس آگاهي تحقيقات را آغاز كردند.

ماموران با هماهنگي قضايي به خانه پدري متهم اعزام و در تحقيق از اعضاي خانواده وي متوجه شدند آنها از آدم‌ربايي اطلاعي ندارند و پسرشان از روز گذشته خانه را ترك كرده و برنگشته است.

به اين ترتيب، جستجوي ماموران براي نجات دختر ربوده شده ادامه داشت تا اين كه اطلاع يافتند فرد رباينده، دختر دانشجو را به خانه عمويش ـ كه به سفر رفته ـ منتقل و در آنجا زنداني كرده است.

ماموران عازم محل مذکور شدند و دختر جوان را همراه مرد ديگري كه هر كدام در اتاقي زنداني شده بودند نجات دادند، اما خبري از آدم‌ربا نبود.

اين پسر و دختر پس از آزادي براي تحقيقات به پليس آگـــاهي انتقال يافتند.

saeb بازدید : 72 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)

علي كسمايي كه از هفته‌ي پيش شرايط جسمي‌اش به‌دليل كهولت سن وخيم شده بود، در خانه‌اش دار فاني را وداع گفت.

مراسم تشييع اين هنرمند پنج‌شنبه (هشتم تيرماه) ساعت 9:30 از مقابل تالار وحدت برگزار مي‌شود.

علي كسمايي كه در بيست‌وهشتمين جشنواره‌ي فيلم فجر مورد تقدير قرار گرفت، متولد 1294 و فارغ‌التحصيل رشته‌ي اقتصاد از دانشگاه تهران است.

saeb بازدید : 80 دوشنبه 05 تیر 1391 نظرات (0)
پدر جواني كه بر اثر توهم ناشي از مصرف شيشه با ضرب چاقو، دختر يك ساله‌اش را در رباط‌ كريم به قتل رسانده بود، دستگير شد.

سرهنگ ابراهيم حسن‌آبادي ، با بيان اين مطلب اظهار داشت: فردي با تماس با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 قتل يك دختربچه را به پليس گزارش كرد، با توجه به حساسيت‌ موضوع، ماموران انتظامي اين شهرستان به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وي گفت: با حضور پليس در صحنه وقوع جرم، در بررسي‌هاي اوليه ماموران انتظامي و تحقيقات از خانواده مقتول مشخص شد، ساعت 4 صبح روز 27 خردادماه، مرد جواني به نام «غلامرضا. ز» كه داراي سابقه مصرف شيشه نيز بوده هنگامي كه همسر و دو فرزندش در خواب بودند اقدام به مصرف موادمخدر از نوع شيشه كرده و بر اثر توهم ناشي از موادمصرفي با چاقو، دختر يك ساله خود را به قتل مي‌رساند.

حسن‌آبادي تصريح كرد: مرد جوان پس از آن كه به هوش مي‌آيد متوجه كار فجيع خود شده و از محل متواري مي‌شود.

فرمانده انتظامي شهرستان‌هاي رباط ‌كريم و بهارستان در ادامه افزود: با توجه به حساسيت موضوع سه تيم از ماموران پليس آگاهي و كلانتري 16 وهن‌آباد اين فرماندهي به صورت پوششي در منطقه فعال شده و در بازرسي متعدد از نقاط آلوده و مخفي‌گاه‌هاي احتمالي، پس از چند ساعت در يك عمليات غافلگيرانه قاتل فراري در يكي از باغات اطراف شهرستان رباط‌ كريم دستگير شد.

وي گفت: متهم در بازجويي‌ها با پذيرش اتهام قتل اعتراف كرد پس از آن كه، از محل كار خود اخراج شدم، از سه سال پيش به مصرف شيشه روي آورده‌ام، در طول اين مدت، مرتب با همسرم بر سر مسائل خانوادگي درگيري لفظي پيدا مي‌كردم.

فرمانده انتظامي شهرستان‌هاي رباط‌كريم و بهارستان در تشريح شب حادثه از زبان متهم افزود: در شب حادثه پس از درگيري لفظي كه با همسرم داشتم، پس از خواب كوتاهي، حدود ساعت 4 صبح از خواب بيدار شدم و مرتب درگيري لفظي با همسرم به سراغم مي‌آمد، همسر و دو فرزندم كنار همديگر در اتاق خوابيده بودند،‌ لامپ را روشن كردم و با به قتل رساندن دخترم مليكا از منزل متواري شدم اما اكنون سخت پشيمانم

saeb بازدید : 80 دوشنبه 05 تیر 1391 نظرات (0)
كارآگاهان پليس آگاهي تهران بزرگ «ابليس سياه» را كه با تجاوز به پسري 21 ساله، به مدت دوسال از او و خانواده‌اش اخاذي مي‌كرد دستگير كردند.

 به نقل از پليس آگاهي تهران بزرگ، 23 دي ماه سال گذشته خانمی با مراجعه به کلانتری 118 ستارخان به مأموران گفت: فردی به هویت «علی.الف» به مدت هشت ماه است که برای من و دیگر اعضای خانواده ام بویژه پسر جوانم به هویت «کامران» متولد 1370 ایجاد مزاحمت می کند و حتی یک بار نیز او را با چاقو مورد ضرب و جرح قرار داده و امروز نیز بار دیگر با ایجاد مزاحمت برای من اقدام به زورگیری و سرقت طلا و جواهرات و گوشی تلفن همراه من کرده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور دادیار شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان با توجه به اظهارات شاکی پرونده مبنی بر ضرب و جرح فرزندش توسط متهم پرونده، تحقیقات از «کامران» را در دستور کار خود قرار دادند.

با حضور «کامران» در پایگاه دوم پلیس آگاهی، وی در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: از طریق یکی از دوستانم با جوانی به هویت «علی.الف» آشنا و پس از مدتی دوست شدم به بهانه اینکه قصد ملاقات با یکی از دوستانش را دارد مرا به خیابان جنت آباد برد و پس از آنکه با چاقو دست چپ مرا مجروح کرد، در بین درختان و با تهدید چاقو مورد آزار و اذیت قرار داد. از این زمان به بعد بود که تهدیدهای وی آغاز شد و حتی دیگر اعضای خانواده ام را نیز تهدید می کرد که در صورت شکایت به پلیس، دو خواهر کوچکتر مرا نیز خواهد کشت و الان نزدیک به دوسال است که دائما به تهدید من و اعضای خانواده ام اقدام می نماید و در حال حاضر نیز در پی آسیب رساندن به من و اعضای خانواده ام است.

مادر کامران نیز در خصوص سرقت طلا و جواهرات خود توسط «علی.الف» اظهارداشت: در 23 دي ماه سال گذشته متهم به همراه یکی از دوستانش در حالیکه هر دو نفر چاقو و قمه در دست داشتند اقدام به سرقت طلا و جواهرات و... کرد و حتی قصد داشت تا مرا با تهدید چاقو سوار ماشین نماید که با فریادهای کمک خواستن من و حضور همسایگان در محل موفق به این کار نشده و از محل متواری شد.

saeb بازدید : 62 دوشنبه 05 تیر 1391 نظرات (0)
بر اثر برخورد يك‌دستگاه جرثقيل با خودروي سواري و موتورسيكلت‌ در بزرگراه امام علي(ع) تهران، راكب موتورسيكلت فوت كرد و سه سرنشين خودروي سواري مصدوم شدند.

به گزارش 125، در پي تماس رانندگان خودروهاي عبوري با سامانه 125، ستاد فرماندهي سازمان آتش‌نشاني تهران، آتش‌نشان‌هاي ايستگاه 71 را شامگاه يكشنبه به بزرگراه امام علي(ع)، مقابل باشگاه ديهيم كشاند.

علي خليق، فرمانده آتش‌نشانان اعزامي در اين باره گفت: در محل مورد نظر يك دستگاه جرثقيل در حال حركت روي پل در امتداد بزرگراه امام علي بود كه با يك دستگاه خودروي مسافربر و موتورسيكلت برخورد كرد. در اين حادثه سه نفر از سرنشينان خودروي سواري به نام‌هاي مجيد 21 ساله، مصطفي 46 ساله و مهدي 30 ساله مصدوم شدند و راكب موتورسيكلت نيز جان خود را از دست داد.

آتش‌نشانان پس از ايمن‌سازي محل، مصدومان را به بيمارستان انتقال دادند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد این سایت بگوئید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 95
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 126
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 233
  • بازدید ماه : 233
  • بازدید سال : 17,103
  • بازدید کلی : 211,860