loading...
سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
saeb بازدید : 70 چهارشنبه 14 تیر 1391 نظرات (0)

جوادنکونام کاپیتان تیم ملی ایران یکی از سوژه های مهم فصل نقل و انتقالات در ایران است. نکو ، در مصاحبه ای با دی ناوارا اسپرت آب پاکی را روی دست تیمهای ایرانی و قطری ریخته است. او فعلا در اسپانیا می ماند.

مندليبار سرمربي تيم به احتمال زياد از تيم جدا خواهد شد. نظر تو در اين باره چيست؟

من علاقه زيادي به سبک کار او دارم. او با شيوه‌اي بازي مي‌کند که ما در زمان حمله بسيار آسان به دروازه حريف نزديک مي‌شويم. با همين شيوه‌ها مي‌توانيم روي دروازه حريف فشار زيادي ايجاد کنيم. دوست دارم او همچنان کنار تيم باشد چراکه مطمئنم اوساسونا در فصل آينده با اين مربي موفق‌تر خواهد بود.

فصل گذشته براي تو خوب بود؟ خودت راضي هستي؟

به طور کلي مي‌توانم بگويم يک فصل خوب براي من و تيم بود اما مي‌توانستيم وضعيت خود را بهتر کنيم. با بدشانسي چند مسابقه را از دست داديم، البته اعتراف مي‌کنم گاهي هم خوش‌شانس بوديم. درباره خودم نيز بايد بگويم دوست دارم همچنان در اروپا و به ويژه اسپانيا بازي کنم. تا زماني که قدرتش را داشته باشم، مي‌مانم.

تو در اوساسونا با پارگي رباط صليبي نيز روبه‌رو شدي. بي‌شک خاطره بدي برايت بود.

وقتي من به اينجا آمدم شناخت زيادي از طرفداران و تيم نداشتم. آن‌ها نيز از من شناختي نداشتند ولي وقتي بازي کردم، متوجه شدم که آدم‌هاي زيادي در پامپلونا درباره «نکو» حرف مي‌زنند و مدام اسم مرا به زبان مي‌آورند. وقتي آسيب ديدم يکسال دور بودم. هرگز خاطره آن مصدوميت از يادم نمي‌رود. من مدت زيادي با تيم ملي ايران بودم و وقتي برگشتم در جريان يک بازي دوستانه مقابل ويارئال رباط پاره کردم. آن فصل بدترين فصل زندگي من در اوساسونا بود. سال سومي بود که براي تيم بازي مي‌کردم ولي در پايان فصل، همه چيز از خاطرم رفت. در ترکيب اوساسونا بودم و موفق شديم رئال را در پامپلونا شکست دهيم و در ليگ بمانيم.

saeb بازدید : 108 چهارشنبه 14 تیر 1391 نظرات (0)

مربی سابق استقلال گفت: زمانی که قلعه نویی رئیس سازمان فوتبال استقلال بود، از من خواست طوماری بنویسم تا فتح الله زاده که قرار بود به عنوان مدیرعامل انتخاب شود ، به تیم نیاید.


محمود فکری در خصوص اختلاف با قلعه نویی، دعوای مجیدی با سرمربی استقلال و جدایی جباری از جمع آبی پوشان به سوالات پاسخ داد.

وقتی قلعه نویی به استقلال برگشت، همه منتظر برگشت شما هم بودند. چرا به کادر فنی اضافه نشدید؟

حرف زیاد بود ولی کسی با من صحبتی نکرد و نهایتا این اتفاق نیفتاد.

رابطه ات با قلعه نویی که خوب است.

رابطه با قلعه نویی؟ من که رابطه خوبی داشتم ولی ظاهرا او رابطه بهتری می خواست!

saeb بازدید : 64 دوشنبه 12 تیر 1391 نظرات (0)

محمدرضا خلعتبری همچنان برای تیم فصل آینده اش دچار تردید است. او در ابتدا قرار بود پرسپولیسی شود ولی سپس حرف از استقلالی بودنش به میان آمد و حالا پیشنهاد باشگاه سپاهان هم به پیشنهادهای دیگرش اضافه شده است.

خلعتبری برای فرار از دست خبرنگاران شماره اش را عوض کرده ولی در نهایت با شماره جدیدش که پر از شماره 8 است تماس گرفتیم و دقایقی با خلعتبری صحبت کردیم. محمدرضا که در حال سفر به امارات بود به سوالات خبرنگار تماشا پاسخ داد.

saeb بازدید : 147 دوشنبه 05 تیر 1391 نظرات (0)
امسال اولین سال بدون ناصر حجازی است. مردی بزرگ تر از فوتبال ایران، بالاتر از استانداردها و بیشتر از ظرفیت ها.
 

فوتبال مدیا: امسال اولین سال بدون ناصر حجازی است. مردی بزرگ تر از فوتبال ایران، بالاتر از استانداردها و بیشتر از ظرفیت ها. در گفت وگو با پسرش از هردری گفتیم. از فوتبال آن روزها و این روزها و اینکه چه شد ناصر حجازی، ناصر حجازی شد و در قلب ها ماند.


آتیلا حجازی:

 

saeb بازدید : 107 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

سرمربي استقلال گفت: از بي‌سابقه‌ترين قرارداد تاريخ فوتبال ايران به عشق استقلال گذشتم اما برخي بازيکنان به خاطر پول از اين تيم رفتند.


 امير قلعه‌نويي در حاشيه تمرين امروز استقلال در مورد اينکه استقلال بي سر و صدا کار مي‌کند يا اينکه بي‌پول است، گفت: اين سؤال دو بخش دارد. بخش اول آن درست است و ما کارمان را شروع کرده‌ايم. البته از نظر زمان‌بندي نسبت به سال‌هاي قبل دو هفته عقب هستيم اما از برخي تيم‌ها جلوتريم. بازيکنان به عشق مردم و معرفتي و خالصانه در تمرين حاضر شدند و کار خود را آغاز کردند.


 وي ادامه داد: از سوي ديگر قاسم دهنوي با ما قرارداد امضا و 8 روز همراه استقلال تمرين مي‌کند اما بعد به يک تيم ديگر مي‌رود. نگاه عدالت محور به استقلال نيست. در بازار نقل و انتقالات يک ريال هم پول نداريم. الحمدالله رقبا وضع‌شان خوب است.


 سرمربي استقلال تصريح کرد: 17-18 بازيکن، کادر فني و سرپرستي تيم بدون يک ريال دريافتي کار خود را شروع کردند. بايد واقعيات را به مردم بگوييم و واقعيت اين است که شرايط استقلال خوب نيست. من بي‌سابقه‌ترين پيشنهاد تاريخ فوتبال را در اين فصل داشتم و به خاطر استقلال از آن گذشتم اما بازيکن مي‌گويد من استقلال را دوست دارم و بعد به خاطر پول از اين تيم جدا مي‌شود. بهتر است بگويد يک روز برمي‌گردم ولي چون پول خوبي مي‌دادند، رفتم.


 قلعه‌نويي در مورد جدايي بازيکنان عنوان کرد: فهرست مورد نظرم را به باشگاه دادم ولي نمي‌توانم دنبال بازيکنان بدوم. به گفته فتح‌الله‌زاده و اعضاي هيئت مديره فصل گذشته 3-4 ميليارد تومان پول بود اما اکنون 3-4 هزار تومان هم نداريم. شايد هم اين قرعه من است که در تيم ملي و استقلال هميشه شرايط اين گونه است. توکل من به خداست. تيم ما بد نيست اما مردم توقع صددرصدي نداشته باشند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد این سایت بگوئید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 95
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 124
  • بازدید ماه : 124
  • بازدید سال : 16,994
  • بازدید کلی : 211,751