loading...
سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
saeb بازدید : 223 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)
پافین ها یا همان طوطی دریایی، در نگاه اول بسیار شبیه پنگوئن هستند. عمیق تر که نگاه کنید به نظر شبیه طوطی می رسند و به همین خاطر به آنها طوطی دریایی می گویند. قبلا در مطلبی درج شده بود که این پرنده «اسکل» نام دارد که اینچنین نیست.

به آنها لقب پرندگان غمگین هم داده اند و تصاویر آنها را در جزیره فارو در نروژ می بینید.

این پرنده زیبا، «اُسکُل» نیست! +عکس

این پرنده زیبا، «اُسکُل» نیست! +عکس

این پرنده زیبا، «اُسکُل» نیست! +عکس

این پرنده زیبا، «اُسکُل» نیست! +عکس

این پرنده زیبا، «اُسکُل» نیست! +عکس

این پرنده زیبا، «اُسکُل» نیست! +عکس

این پرنده زیبا، «اُسکُل» نیست! +عکس

saeb بازدید : 1299 پنجشنبه 22 تیر 1391 نظرات (1)


خبر تجاوز رضا رویگری به یک دختر + عکس

رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص شایعه تعرض به یک دختر جوان که منجر به خودکشی آن شده است را تکذیب کرد و گفت: پس از انتشار این خبر بسیاری از مطبوعات با من تماس گرفتند در حالیکه این موضوع به من مربوط نمی شود و چنین چیزی وجود ندارد.وی ادامه داد: چند دهه در سینمای ایران فعالیت کرده ام این در حالی است که هیچ مورد اخلاقی از من نمی توان یافت.

saeb بازدید : 198 یکشنبه 18 تیر 1391 نظرات (0)
اهتزاز پرچم‌ ایران و جنجال در اسرائیل و + عکس
دکتر ریاض کامل مدیر این مدرسه با رد تعلق داشتن این پرچم به مدرسه گفت: «ما در انبار خود نه پرچم ایران و نه پرچم حزب الله را داریم و نمی دانم چه کسی بدون اطلاع ما این پرچم را نصب کرده است.»

saeb بازدید : 159 چهارشنبه 14 تیر 1391 نظرات (0)

در این تصویر از 65امین فستیوال ادینبورگ، هنرمندی خیابانی روی تخته‌ای از میخ دراز کشیده و وزن شخصی 100کیلوگرمی را تحمل می‌کند. شاید بپرسید که چرا میخ‌های فولادی در بدن او فرو نمی‌روند؟

پاسخ در مفهوم فشار نهفته است. فشار، کمیتی غیربرداری است که مقدار آن از تقسیم مقدار نیروی اعمال‌شده بر سطح به دست می‌آید.

saeb بازدید : 155 چهارشنبه 14 تیر 1391 نظرات (0)

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گوشت مرغ یکی از ضروری ترین و مفیدترین گوشتهای خوراکی در سبد غذایی هر خانوار می باشد و می توان گفت یکی از اصلی ترین اقلامی است که در هر مرحله از افزایش تورم در ایران نوسان شدید قیمت را تجربه می کند بطوریکه در حال حاضر در بازار ایران با توجه به عدم ثبات نرخی واحد، قیمت مرغ گرم توزیعی در بازار مصرف شهرها و مناطق مختلف ایران از 4700 تومان (نرخ مصوب دفتر تامین و توزیع کالای وزارت صنعت، معدن و تجارت) تا 7000 تومان بفروش می رسد. این در حالیست که کماکان از سوی انجمن صنفی پرورش دهندگان مرغ کشور و دیگر نهادهای مسئول گوشزد شده که قیمت مرغ روند افزایشی نداشته است ولی اگر مشکلات تشدید شود و نهاده‌های ارزان قیمت اعم از ذرت و کنجاله سویا (خوراك مرغ) در اختیار تولیدکنندگان قرار نگیرد شرایط فعلی تغییر خواهد کرد و مرغ مجددا گران خواهد شد!

saeb بازدید : 133 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (0)

مجله فرانسوی "لوبون" در گزارشی نوشت: موسسه ملی مصرف در فرانسه در تحقیقات خود در نوشیدنی ها شرکت های پپسی و کوکاکولا دریافتند که این نوشیدنی ها چند درصد الکل دارند.

adame.gif

saeb بازدید : 194 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (0)

عده ای از نمایندگان زیمبابوه در بخشی از برنامه مبارزه با گسترش ویروس اچ آی وی و بیماری ایدز برای آگاه سازی مردم زیمبابوه ختنه می شوند.

عمل ختنه این نمایندگان در درمانگاهی موقتی در محل پارلمان این کشور در شهر حراره انجام می شود

این نمایندگان که روز گذشته (پنجشنبه، ۲۱ ژوئن) در ملاء عام آزمایش اچ آی وی دادند، با ختنه خود قصد دارند مردان زیمبابوه ای را برای ختنه شدن تشویق کنند.

تحقیقات سازمان ملل متحد نشان می دهد که خطر آلودگی به ویروس اچ آی وی در میان مردانی که ختنه شده اند، کمتر است.

گفته می شود که بیش از یک میلیون نفر در زیمبابوه اچ آی وی مثبت هستند که حدود نیمی از آنها تحت درمان قرار دارند.

adame.gif

saeb بازدید : 127 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (0)

سيستم مفهومي JPods‌ نمونه اي از خطوط حمل و نقل پر سرعت شخصي (PRT)‌ است كه انرژي مورد نياز براي حركت كابين هاي الكتريكي توسط پنل هاي خورشيدي تأمين مي شود.

 با توجه به لزوم ايجاد تغييرات اساسي در نسل جديد سيستم هاي حمل و نقل و استفاده از سوخت هاي پاك، سيستم‌هاي حمل و نقل پر سرعت شخصي (PRT) طي سال هاي اخير مورد توجه قرار گرفته اند.

adame.gif

saeb بازدید : 101 جمعه 09 تیر 1391 نظرات (0)

* به من یک کارمند ساده اما باهدف بدهید، تا به شما انسانی تحویل بدهم که تاریخ را دگرگون می سازد. یک قهرمان بی هدف به من بدهید، یک کارمند ساده تحویلتان میدهم.

* نمی توانید در رویا خودتان را جای شخصیت های مختلف بگذارید. باید چکش بزنید و یک انسان تقلبی جعل کنید.

* وارد مبارزاتي شوید که آنقدر بزرگ باشند که به حساب آیند و آنقدر کوچک باشند که بتوانید در آنها پیروز شوید.

* هیچ کس فقط با خوشحال و راضی بودن به جايي نمی رسد.

* من موفقیت را با میزان کمک هایی که فرد به هم نوعان خود می کند، می سنجم.

* برای پرواز کردن باید مقاومت و پایداری داشته باشیم.

* برای موفق شدن باید اول باور کنیم که می توانیم.

* بزرگی در این نیست که کجا ایستاده باشیم، به این است که به کدام جهت در حرکت باشیم. گاهی باید در جهت باد و گاهی مخالف با آن حرکت کنیم. آنچه مهم است این است که باید حرکت کنیم، نه اینکه بی اراده در گوشه ای بنشینیم.

adame.gif

saeb بازدید : 102 پنجشنبه 08 تیر 1391 نظرات (0)

حسام نواب صفوي ـ بازيگر مشهور سينما و تلويزيون ـ به طور رسمي وارد عرصه موسيقي شده و به زودي بر صحنه، هنرنمايي خواهد كرد.

نواب صفوي كه چندي قبل گفته بود: «در عرصه‌ي موسيقي كارهاي غير منتظره‌اي براي مخاطبانش ارائه خواهد داد» با فرزاد فرزين به روي صحنه مي‌رود.

saeb بازدید : 94 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)

بدن انسان ماشین پیچیده و عجیب‌ غریبی است پر از مایعات که حرکت می‌کند، مواد شیمیایی را با هم ترکیب می‌کند و همه چیز از خاطرات گرفته تا مایع مخاطی تولید می‌کند. به احتمال زیاد در طول سال‌های تحصیل و از طریق رسانه‌ها،‌ کتاب‌ها و منابع مختلف،‌ اطلاعات زیادی در مورد بدن خود به دست آورده‌اید. اما هنوز نکات فراوانی هست که احتمالا در مورد بدن خودتان نمی‌دانید. لایوساینس برخی از رازهای زیبا و پیچیده بدن انسان را منتشر کرده که شاید در بین آن‌ها نکات عجیبی بیابید که تا به حال تصورش را هم نمی‌کردید!

saeb بازدید : 94 دوشنبه 05 تیر 1391 نظرات (0)
احمقانه ترین قوانین در آمریكا: از کتک زدن زنان تا ....!!؟
در یكی از شهرهای این ایالت مرد حق دارد ماهی یك بار زنش را كتك بزند...

در شهر كوچك توپیكا كه درعین حال مركز ایالت كانزاس است قانونی تصویب شده كه كتك زدن زن توسط شوهر را مجاز می داند.  به گفته شورای محلی این شهر دلیل تصویب این قانون فقدان بودجه كافی قضایی برای رسیدگی به موارد اختلافات زن و شوهر و دعواهای خانوادگی  است.
نكته دیگری كه باید یادآوری كرد این است كه برخی از این قوانین مربوط به سده های گذشته و حتی رسوم سرخپوستان بوده اما هیچكس به فكر لغو آنها نیافتاده است.

احمقانه ترین قوانین آمریكا به طور خلاصه و براساس حروف الفبای لاتین نام ایالت ها به شرح ذیل است:

- آلاباما
در برخی از شهرهای این ایالت بازی دومینو در روزهای یكشنبه در اماكن عمومی ممنوع است.
گذاشتن سبیل مصنوعی در كلیسا مجاز نیست زیرا موجب خنده برخی از حضار می شود.
ممنوعیت رانندگی با چشمان بسته.
saeb بازدید : 85 دوشنبه 05 تیر 1391 نظرات (0)
1- اهرام ثلاثه مصر


 

شاید بتوان گفت اولین و هوشمندانه ترین راه ها و اتاق های مخفی را مصریان باستان طراحی کرده اند. اهرام ثلاثه مصر، پر از راه هایی است که در صورت خوش شانس بودن، به هیچ جایی ختم نمی شوند و در سایر موارد به اتاق هایی که در آنها تله هایی کارگذاته شده است میرسند. مصریان باستان این کار را برای محافظت از جسد مومیایی شده فرعون و وسایلی که با آن، مومیایی را دفن می کرده اند، از شر دزدان انجام میداده اند. ولی یکی از تفتاوت هایی که این نوع اتاق ها با دیگر اتاق های مخفی دارد، این نکته است که مصریان باستان، این اتاق ها را برای این نمی ساخته اند که دوباره به آن رجوع کنند؛ به عبارت دیگر آنها این اتاق ها را برای همیشه مخفی می کرده اند و راز این اتاق همراه با سازنده آن دفن می شد …
saeb بازدید : 55 دوشنبه 05 تیر 1391 نظرات (0)
محققان قصد دارند نخستین كشتی عمودی جهان را كه به مدارگرد دریایی معروف است ، بسازند.
به گزارش مشرق به نقل از ایرنا، آنچه كه روزی در داستان های علمی تخیلی به تصویر كشیده می شد امروزه در حال تحقق است. كاوشگر اقیانوس ها موسوم به سی اوربیتر (مدارگرد دریایی) مفهومی است كه توسط' ژاك روگری' معمار فرانسوی مطرح شد و برای به نتیجه رسیدنش 12 سال تلاش شده است.

با این حال پیشرفت های اخیر حاكی از آن است كه روند ساخت این كاوشگر دریایی اكتبر امسال ( مهرماه )آغاز می شود و احتمالا سال آینده میلادی به پایان خواهد رسید.

اگر این كاوشگر دریایی ساخته شود نخستین كشتی عمودی جهان خواهد بود كه 51 متر ارتفاع دارد كه 31 متر آن در زیر آب خواهد بود. هدف از این پروژه رصد و كاوش بخش وسیعی از حیات اقیانوسی است. این پروژه حدود 53 میلیون دلار هزینه خواهد داشت .
saeb بازدید : 64 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (0)

مرد 26 ساله چینی با نامزد خود که 8 روز قبل از روز عروسی با ضریات چاقو به قتل رسیده بود ازدواج کرد ..
این زوج قرار بود که در 4 فوریه با هم ازدواج کنند .. اما این عروس خانم یک هفته قبل از عروسی کشته می شود .. با همه درد و رنج از نبودن نامزد اما باز هم این مرد تصمیم به ازدواج دارد .. اما با جنازه نامزد خود ..

Persianv.com At site
saeb بازدید : 111 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

پزشكان آمريكايي در جراحي موفقيت‌آميزي توانستند نيزه فرو رفته به مغز نوجواني را بدون آسيب رسيدن به او بيرون آورند.

 بنابر گفته پزشكان بيمارستاني در «ميامي»، «ياسر لوپاز» به همراه يكي از دوستانش به گردش رفته بودند كه اين نيزه به طور تصادفي به سمت او شليك شد و با جمجمه او برخورد كرد.


پزشكان پس از انجام بررسي‌هاي لازم اعلام كردند كه اين نيزه 90 سانتيمتري پس از گذشتن از جمجمه و مغز اين نوجوان 16 ساله از پشت سرش بيرون آمده است.

دوست «لوپاز» در توضيح اين حادثه گفت: با همديگر به درياچه‌اي در نزديكي ميامي رفته بوديم و قصد داشتيم با استفاده از نيزه ماهيگيري كنيم اما «لوپاز» به طور تصادفي در مسير شليك نيزه ماهيگيري قرار گرفت و اين حادثه اتفاق افتاد.

 «لوپاز» كه توانست از اين جراحي سه ساعته جان سالم به در ببرد اكنون مي‌تواند تا حدودي صحبت كند و راه برود اما صحنه‌اي از زمان وقوع حادثه را به ياد ندارد. 
saeb بازدید : 77 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

اسم شما چه رنگي است؟ چي؟ مگر اسم‌ها هم رنگ دارند؟ پس چي كه دارند! تازه اگر شما بدانيد اسم‌تان چه رنگي است شايد خيلي از مشكلات‌تان در زندگي حل شود. چي؟ باور نمي‌كنيد؟ پس اين مطلب را تا انتها بخوانيد و متوجه شويد كه اسم‌تان رنگ دارد و شناسايي اين رنگ خيلي در موفقيت شما موثر است. روان‌شناسان مي‌گويند؛ همه ما به نحوی تحت‌تاثیر رنگ‌ها هستیم و به عبارت دیگر (خود) واقعی‌مان را با این رنگ‌ها نشان می‌دهیم. برای اسم هر فرد رنگ مخصوصی وجود دارد. كه می‌تواند بر زندگی او تاثیر بگذارد. جالب است نه؟! این‌كه شما بدانید برای اسم‌تان رنگ مخصوصی وجود دارد و می‌توانید راز شخصیتی خود را از لابه‌لای آن دریابید! باید بسیار جالب و هیجان‌انگیز باشد. پس به موارد زیر به ترتیب ذكر شده كاملا توجه كنید:

saeb بازدید : 80 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)
saeb بازدید : 145 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)
تجاوز وهابیون به دختر 15ساله‌ای که برای زیارت رفته بود در مکه!! (+عکس)
پدر این دخترک الجزایری طی اظهاراتی گفت: برای زیارت خانه خدا به اینجا آمدیم. در این هتل مستقر شدیم. سه شنبه گذشته که در اتاقمان بودیم، دخترم برای بازی کردن از اتاق بیرون رفت...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد این سایت بگوئید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 95
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 135
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 242
  • بازدید ماه : 242
  • بازدید سال : 17,112
  • بازدید کلی : 211,869