loading...
سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
saeb بازدید : 160 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)
درایران، مناطقی وجود دارد که مرموز و ترسناک به شمار می روند. در دل این مناطق، رازها و اسراری وجود دارد که سفر به آنها را، برای دیگران، همراه با ترس و وحشت می سازد. از این به بعد و در این صفحه، چنین مناطقی را معرفی خواهیم کرد. البته گزارش هایی از این مناطق، پیش از این نیز در سرنخ کار شده؛ اما از این پس، چنین گزارش هایی را در این صفحه دنبال خواهید کرد. اگر در محل زندگی شما هم چنین مناطق وحشتناکی وجود دارند، ما را بی خبر نگذارید.

اسرار برمودای کوچک

saeb بازدید : 132 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)

مناطق جنگلی همواره یكی از پرطرفدارترین نقاط برای سفر و گذراندن تعطیلات در سراسر دنیا محسوب می‌شود. آرامش جنگل و احساس نزدیكی با طبیعت همواره برای گردشگران جاذبه داشته است. این جاذبه طبیعی باعث شده تا بسیاری از برنامه‌ریزان تورهای گردشگری، توجه ویژه‌ای به مناطق جنگلی نشان داده و از سوی دیگر افراد زیادی نیز برای استفاده از این علاقه و استقبال، اقدام به سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های توسعه گردشگری جنگلی كرده‌اند. شاید مهم‌ترین موضوعی كه باید در این مساله مدنظر قرار داده شود، اهمیت حفظ و عدم آسیب‌رسانی به بافت و طبیعت جنگل به هر دلیلی است.

در اینجا 10 جنگل زیبا و در واقع شگفت انگیز دنیا را به انتخاب سایت All Top 10 List مرور می‌كنیم.
 

جنگل سونداربانس

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


اطمینان دارم تمامی خوانندگان انتظار داشتند در صدر این فهرست نام جنگل آمازون را ببینند و بدون شك بیشتر شما نام جنگل سونداربانس را كه در صدر فهرست زیباترین جنگل‌های جهان قرار گرفته نشنیده‌اید. جنگل سونداربانس كه به زبان بنگالی یعنی جنگل زیبا بزرگ‌ترین جنگل یكپارچه گونه‌های درختی آب شور به شمار می‌رود (مشابه آن را می‌توان در جنگل حرا در مناطق جنوبی ایران مشاهده كرد).

این جنگل در بین كشورهای هندوستان و بنگلادش قرار گرفته و نظیر مناظر زیبای آن را در هیچ جای دیگر دنیا نمی‌توان مشاهده كرد. مهم‌ترین گونه جانوری موجود در این جنگل ببرهای مشهور آسیایی یا همان ببر بنگال است. بیش از 300 گونه گیاهی به همراه تعداد زیادی از گونه‌های مختلف حیوانات در این جنگل ثبت شده‌اند. وجود پوشش گیاهی متنوع و گرمسیری به همراه صدها كانال آب شور كه به دریا منتهی می‌شود در كنار ده‌ها رود و چشمه آب شیرین مجموعه‌ای بی‌نظیر و زیبا از بافت جنگلی را به وجود آورده‌اند كه دیدن این مناظر می‌تواند آرزوی هر گردشگر دوستدار طبیعت باشد.

saeb بازدید : 49 یکشنبه 18 تیر 1391 نظرات (0)
جشنواره نبرد پرتقال
داستان این سرگذشت و مقاومت این است که در قرن دوازدهم میلادی، دختر یک آسیابان در مقابل استبداد حاکمی ظالم که قصد داشت به تمام دختران شهر تعرض کند....
                                                         
جشنواره نبرد پرتقال ایتالیا یا جشنی برای نابود ساختن هزاران تن پرتقال خوراکی موجودات زمین!
جشنواره‌های نبرد با میوه در بعضی از کشور‌ها به عنوان یک فرهنگ، سنت یا برگزاری جشنی برای شادی مردم بسیار مرسوم است. در بعضی کشور‌ها مبارزه با گوجه، انگور، پرتقال و... به عنوان یک جشنواره ملی شناخته شده است. جالب آنکه میلیون‌ها توریست را از سراسر جهان به آن سمت می‌کشاند.
saeb بازدید : 90 یکشنبه 11 تیر 1391 نظرات (0)

طبق برخی آمار، 74 درصد از مردم 16 کشور خاورمیانه، حداقل یک سریال ترک را به طور کامل دنبال کرده اند

اُهود از عراق، احمد از اردن، اَسما از مصر، به استانبول آمده اند و در این روز آفتابی، برای گردش در تنگه بسفر قایق سواری می کنند. البته هدف آنها از این سفر تنها توریستی نیست. آنها می خواهند از نزدیک، مکان ها، افراد و آنچه در سریال های تلویزیونی ترکی پخش شده را ببینند.

به گزارش یورونیوز، احمد، گردشگر اردنی می گوید: «من سریال های ترکی و فیلم هایی مانند «دره گرگ ها» با «مرات اَلمدار» را دیده ام. مراد در یک سریال در مورد فلسطین بازی کرد. برای من او یک قهرمان است.»

سریال های تلویزیونی ترکیه به زبان های مختلفی از جمله عربی، دوبله شده اند و در بسیاری از کشورهای خاورمیانه بسیار محبوب هستند. این مسئله تاثیر زیادی بر صنعت گردشگری ترکیه داشته است و آن را به مقصد مورد علاقه بسیاری از مردم در تعطیلات تبدیل کرده است.

saeb بازدید : 96 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (0)

در دنیایی که در آن زندگی می کنیم همه چیز می تواند عجیب به نطر برسد، حتی رستوران! بطوریکه برخی از رستورانها در سراسر دنیا با نوع لباس پوشیدن و یا نوع غذاهایی که سرو می کنند، سعی دارند تا خود را به هر قیمتی بیشتر از پیش معروف کنند. نمونه ای از این رستورانها را در ادامه ایمیل می بینید:


رستوران تخم مرغی

این رستوران عجیب تخم مرغی که نام اصلی آن "لذت" است، در چین واقع شده و مساحت آن 600 متر مربع می باشد. در داخل رستوران اتاقکهایی به شکل تخم مرغ وجود داشته که افراد برای صرف غذای خود به داخل آنها رفته و درب را نیز می توانند ببندند. این رستوران رسما از تاریخ 1 می 2012 آغاز به کار کرده است.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

adame.gif

saeb بازدید : 196 پنجشنبه 25 خرداد 1391 نظرات (0)

هر ساله بر اساس گزارش های سازمان ملل متحد کشورهای حوزه اسکاندیناوی جز شادترین کشورهای جهان بوده اند ( سال های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۱ ) که در سال ۲۰۱۲ نیز دوباره در این لیست جای گرفته اند.

به راستی چه چیزی باعث می شود کشورهاییی مانند دانمارک یا سوییس بتوانند همیشه شادترین کشورهای جهان باشند؟

 

شادترین کشورهای جهان جز ثروتمندترین کشورها نیز هستند که سرانه درآمد آنها ۴۰ برابر کشورهای دیگر می باشد.

 

کشور توگو نیز در آخرین جایگاه لیست همراه با کشورهای بنین، جمهوری آفریقای مرکزی، سیرالئون، بروندی، کومور، هاییتی، تانزانیا، کنگو و بلغارستان قرار گرفته است.

 

لیست ۱۰ کشور شاد جهان :

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد این سایت بگوئید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 95
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 151
  • بازدید ماه : 151
  • بازدید سال : 17,021
  • بازدید کلی : 211,778