loading...
سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
saeb بازدید : 195 دوشنبه 17 مهر 1391 نظرات (0)

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


عکس‌های تکان‌دهنده‌ای که از ابوالفضل پورعرب، سوپراستار دهه‌ی 60 و 70 در فضای اینترنتی از شامگاه 9 مهر ماه منتشر شده است، هر مخاطبی را متاثر می‌کند. ایشان بدلیل سرطان ۳۰ دی ماه ۱۳۸۹ در بیمارستان بهمن تهران بستری شد و تحت درمان قرار گرفت و پس مدتها خانه نشینی در مراسم تجمع هنرمندان برای محکومیت اهانت به پیامبر اسلام در برابر دوربین رسانه ها قرار گرفت. آن‌‌طور که گفته می‌شود، در حال حاضر این هنرمند به دلیل سرطان در وضعیت جسمانی نامناسبی بسر می برد.


saeb بازدید : 149 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (1)

پس از اتفاقات مختلف چون دست دادن بازیگر زن ایرانی با مدیران شرکت های خارجی جلوی دوربین ها در تهران و این اتفاق عجیب دیشب، باید فکری کرد.

فاطمه معتمدآریا بازیگر سینمای ایران جایزه «هانری لانگ لوا» فرانسه را دریافت کرد.

سئولان این جشنواره دلیل خود را برای اعطای این جایزه به بازیگری که در سالهای اخیر، فیلم قابل توجهی را بازی نکرده حفظ ارزش های فرهنگی حرفه بازیگری و تعهد و حفظ حرمت روح هنر سینما دانسته اند.

معتمدآریا پس از دریافت جایزه اش گفت: همه ما امشب دلیلی مشترک برای با هم بودن داریم. بی آنکه بیاندیشیم به چه زبانی حرف می زنیم و در کدام کشور زندگی می کنیم و از کجای جهان به اینجا آمده ایم. بی آنکه بگوئیم در سرزمین مان سیاست مداران چه چیز را بین خودشان بده بستان می کنند.

saeb بازدید : 70 پنجشنبه 22 تیر 1391 نظرات (0)

حمید سمندریان استاد بزرگ تئاتر ایران سحرگاه امروز 22 تیرماه در منزل خود چشم از جهان فروبست.

حمید سمندریان متولد 1310 سحرگاه 22 تیرماه بعد از دست و پنجه نرم کردن با بیماری در سن 81 سالگی در منزل خود دار فانی را وداع گفت.


saeb بازدید : 106 پنجشنبه 01 تیر 1391 نظرات (0)

پرويز پرستويي یکی از بهترین بازيگران سينماي ايران، 57 ساله شد.

اين بازيگر در دوم تيرماه 1334 در همدان متولد شد و فعاليتش را در تئاتر با نمايش «ماجراي يك محل» در سال 48 و بازيگريش را در سينما با «ديار عاشقان» در سال 1362 آغاز كرد.

پرستويي كه بازي در سه فيلم «سيزده59»، «خرس» و «من وزيبا» تنها فعاليت‌هايش در دو،سه سال اخير بوده است در گفت‌وگويي تفصيلي با ايسنا علت كم‌كاري‌اش را در اين سالها «احترام به مخاطب» عنوان كرده و گفته بود:« وقتي فيلمنامه با خود من ارتباط برقرار نمي‌كند چگونه با مخاطب برقرار كند. من هم كه اگر كاسب بودم مرتب كار مي‌كردم، از اين فيلم به آن فيلم از آن فيلم به اين فيلم.

saeb بازدید : 89 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

رضا عطاران، بازيگر و كارگردان خوش‌قريحه تلويزيون و سينما با نخستين فيلم سينمايي خود با عنوان «خوابم مي‌آد» به تجربه جالبي در زمينه كمدي دست زده است. شخصيت‌ها و ارتباط آنها با يكديگر در اين فيلم از جذابيت‌هاي اين نوع كمدي محسوب مي‌شود و او به به عنوان بازيگر ـ كارگردان شروع اميدواركننده‌اي داشته است.


او  مي گويد فيلم «خوابم مي آد» يک تجربه اوليه بود که در آن تجربيات ديگري رقم خورد.

عطاران که معتقداست سينما يعني اجرا ، مي گويد : براي من يك چيزي در قصه خيلي مهم بود. اين كه يك انسان در شرايط اجتماعي سالم مانده. اين كه سالم بودن خيلي سخت است.
saeb بازدید : 92 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

رضا عطاران هم به جمع بازیگران «قلب یخی 3» پیوست.

مجموعه جدید «قلب یخی» به کارگردانی سامان مقدم از چند روز پیش کلید خورد و سازندگان اين مجموعه ساخت سری جدید آن را آغاز کردند.


رضا عطاران جدیدترین بازیگری است که جلوی دوربین این مجموعه قرار گرفت؛ پیش از این نیز هدیه تهرانی و مهران مدیری به ایفای نقش پرداختند.

در روزهای آتی نیز دیگر بازيگران مطرح سینما جلوی دوربین مقدم می‌روند.

همچنین در پی حواشی که دامنگیر این مجموعه شده بود، سازندگان سريال «قلب يخي» با معرفي همچنین با معرفي مدیر روابط عمومی اين مجموعه، اعلام كردند كه از این پس اخبار كذبي که مورد تایید مجموعه نباشد را پیگیری می کنند.    
saeb بازدید : 122 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (0)

پخش مجموعه تلویزیونی «مهمانان ویژه» به کارگردانی جواد رضویان از امروز در شبکه تهران آغاز می‌شود.
 
سریال «مهمانان ویژه» شامگاه یکشنبه 28 خرداد همزمان با شب عید بزرگ مبعث ساعت 23 در یک فرصت 45 دقیقه‌ای از آنتن شبکه تهران پخش می‌شود.


‌این سریال طنز که به کارگردانی جواد رضویان و تهیه‌کنندگی سعید اردکانی در گروه فیلم و سریال تهیه و تولید شده است، شامگاه یکشنبه 28 خرداد ساعت 23 روی آنتن می‌رود و تکرار آن روزهای زوج ساعت 19 است، این مجموعه در 14 قسمت 45 دقیقه‌ای  آماده شده است و علیرضا خمسه، رضا بابک، امیرحسین صدیق، افشین سنگ چاپ از جمله بازیگران این سریال هستند.
saeb بازدید : 124 چهارشنبه 24 خرداد 1391 نظرات (0)

از صبح امروز اکران فیلم سینمایی «خوابم می‌آد» ساخته رضا عطاران در سینماهای سراسر کشور آغاز شد.
 
از صبح امروز اکران فیلم سینمایی «خوابم می‌آد» ساخته رضا عطاران در سینماهای سراسر کشور آغاز شد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد این سایت بگوئید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 95
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 176
  • بازدید ماه : 176
  • بازدید سال : 17,046
  • بازدید کلی : 211,803