loading...
سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
saeb بازدید : 94 جمعه 16 تیر 1391 نظرات (0)

 مدير عامل پرسپوليس با اشاره به اين‌که اين باشگاه کمتر از استقلال از دولت پول گرفته است، گفت: در اين 11 ماهي که به پرسپوليس آمده‌ام تا الان دولت به من 4.5 ميليارد داده اما به تيم رقيب من هفت ميليارد داده است. حتي يک تيم صنعتي را به صورت اوپن پول در اختيارش مي‌گذارند.

 وي افزود: من از شما مي‌پرسم کدام مدير عامل مي‌گويد که به مربي‌اش چقدر پول داده است. همه پنهان مي‌کنند. من با افتخار مي گويم که يک ميليون و 200 هزار دلار پول قرارداد سرمربي جديد را از پول فروش عليرضا حقيقي به دست آورده‌ام. من پول حقيقي را در بانک براي امروز نگه داشته بودم تا به سرمربي و کادرش بدهم اما از يک روزنامه پرتيراژ ناراحتم و البته بايد بگويم آقاي روزنامه پر تيراژ شرمنده شما هستم. شما گفته‌ايد که رويانيان با دلار هزار و 900 توماني اين مربي را آورده. اما در زماني که حقيقي را فروختم دلار هزار و 200 تومان بود. يک تيم ديگر همين مقدار را به يک مربي داده است اما کسي صدايش را در نمي‌آورد. سوال من اين است که اين روزنامه چرا فقط به رويانيان گير مي‌دهد. من به اميد موفقيت در پرسپوليس تلاش مي‌کنم و بهترين بازيکنان و بهترين مربي را آورده‌ام که همه هواداران هم سابقه او را مي‌دانند. او 20 قهرماني بدست آورده اما ژوزه به باشگاه قول قهرماني نداده است.

  مدير عامل باشگاه پرسپوليس در ادامه درباره ناراحتي هواداران از ماندن پشت درهاي ورزشگاه درفشي فرد گفت: خدا وکيلي نمي‌دانم چه تصميمي در اين باره بگيرم. مي‌دانم که مردم اذيت مي‌شوند و دوست دارند تمرين را ببينند. ما هيچ ليدري در باشگاه نداريم، يک کميته مشوقان داريم که افراد متعهد زيادي در آن مشغول به کار هستند. اگر ليدري بگويد که من نوکر شما هستم اين خوب نيست و به فساد منجر مي‌شود. درست نيست که فردي نوکري يک مربي يا يک بازيکن يا هر کسي ديگري را بکند. همه ما نوکر امام زمان هستيم. ليدرها چون فکر مي‌کنند نوکرند آن‌ها را نمي‌خواهيم. اگر کسي واقعا بخواهد به پرسپوليس کمک کند او را حمايت مي‌کنم. اما اگر ليدري بخواهد به يک بازيکن يا مربي فحش بدهد اين فساد است.

 رويانيان در ادامه درباره مانوئل ژوزه گفت: من نشست‌هاي مختلفي با مانوئل داشتم و عقايد و باورهاي خودم را به او گفتم. مانوئل ژوزه را خوب توجيه کردم و انتظارات هواداران را با او در ميان گذاشتم. در يک سري مسائل اختلاف نظر داشتيم که الان خيلي کمتر شده. مانوئل به من قول داد تمام توانش را بگذارد که پرسپوليس موفق باشد. اما ناراحت بود که چرا يک ماه زودتر او را به پرسپوليس نياورديم.

 

 وي درباره بازيکنان جديدي که احتمالا به پرسپوليس اضافه خواهند شد،‌ گفت: ما دو بازيکن ديگر خواهيم گرفت. يک دروازه‌بان و يک مدافع چپ که احتمالا در زمين او را با پولادي عوض خواهيم کرد و پولادي هافبک دفاعي خواهد شد.

 

 وي درباره آخرين وضعيت خلعتبري و نکونام هم گفت:‌ دارم روي خلعتبري فکر مي‌کنم. خانواده خلعتبري پرسپوليسي‌اند و من اولين کسي بودم که با او و خانواده‌اش صحبت کردم. استقلال و سپاهان هم اين بازيکن را مي‌خواهند. به نظر من نکونام يک بازيکن بين المللي است و نبايد او را تبديل به يک ابزار کنيم. خود من به مدير برنامه‌هاي نکونام که در ‌آلمان است زنگ زدم و به او گفتم نکونام را مي‌خواهيم. خلعتبري را هم مي‌خواهيم اما با شرايط خودمان. ما همه بازيکناني را که آورده‌ايم با شرايط خاص خودمان آورده‌ايم. حتي درباره قيمت بازيکنان به سازمان ليگ نامه‌يي کتبي نوشتم که من به اين بازيکنان صد ميليون بيشتر مي‌دهم چرا که ملي پوش هستند.

 

 رويانيان در ادامه با درخواست از فدراسيون فوتبال براي بخشش محروميت پرسپوليس از دو بازي خانگي در آغاز فصل گفت: در يک قرعه کشي کاملا اتفاقي و به قول فردوسي پور خودجوش برنامه ليگ طوري شده که ما بايد در بيشتر بازي‌هاي اول خارج از خانه به ميدان برويم. هميشه پرسپوليس در فصل گرما به شهرهاي گرم رفته و در سرما هم به مناطق سرد. خيلي خودجوش سه امتياز از ما کم مي‌شود و خيلي خودجوش داور براي اولين بار در ايران بازي پرسپوليس را قطع مي‌کند. آقاي رياست فدراسيون و مسوولان فدراسيون فوتبال تا جايي که مي‌خواهيد ما را بزنيد. ما در خدمت شماييم. اما هواداران ما را محروم نکنيد. من از فدراسيون خواهش مي کنم و انتظار دارم که به خاطر اين روزهاي مقدس با ما همکاري کند و محروميت هواداران پرسپوليس را ببخشد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد این سایت بگوئید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 95
  • افراد آنلاین : 106
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 381
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 1,020
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,850
  • بازدید ماه : 1,850
  • بازدید سال : 18,720
  • بازدید کلی : 213,477