loading...
سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
saeb بازدید : 51 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اگر علي پروين به عنوان سرمربي پرسپوليس انتخاب شود به کار کردن با او افتخار مي کنم.


     ''سيد جلال حسيني'' پس از پايان تمرين صبح امروز پرسپوليس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمرينات خوب و منظمي را پشت سر مي گذاريم و با فشار بالايي که تمرينات بدنسازي دارد فکر مي کنم در طول فصل بدن هاي آماده اي داشته باشيم.


وي تاکيد کرد: علي پروين بزرگ پرسپوليس است و با حضور او مي توانيم موفق باشيم. من يک بازيکن هستم و در مورد مسائلي مثل انتخاب سرمربي تابع تصميمات باشگاه هستم.


حسيني درباره اشتباهي که در سال 84 و زمان حضور پروين رخ داد و امکان حضورش در پرسپوليس فراهم نشد گفت: به هر حال اشتباهي در آن زمان رخ داد اما مهم اين است که الان پرسپوليسي هستم و مي خواهم به اين تيم کمک کنم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد این سایت بگوئید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 95
  • افراد آنلاین : 99
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 387
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 1,110
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,940
  • بازدید ماه : 1,940
  • بازدید سال : 18,810
  • بازدید کلی : 213,567