loading...
سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
saeb بازدید : 93 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)



دیگه دیر واسه موندن


دارم از پیش تو میرم

جدایی سهم دستام که دستات نمی گیرم

تو این بارون تنهایی دارم میرم خداحافظ....

شده این حس تقدیرم چه دلگیرم خداحافظ....

دیگه دیر دارم میرم چقدر این لحظه ها سخت

جدایی از تو کابوس شبیه مرگ بی وقفه

دارم تو ساحل چشمات دیگه آهسته گم میشم

برام جایی تو دنیا نیست تو اوج قصه گم میشم.....


روزگاری در گوشه ای از دفترم نوشته بودم ……
تنهایی را دوست دارم چون بی وفا نیست
تنهای را دوست دارم چون تجربه اش کرده ام
تنهایی را دوست دارم چون عشق دروغین در آن نیست
تنهایی را دوست دارم چون خدا هم تنهاست
تنهایی را دوست دارم چون در خلوت و تنهاییم
در انتظار خواهم گریست و هیچ کس اشکهایم را نمی بیند
سکوت را فراموش می کردی
تمامی ذرات وجودت، عشق را فریاد می کرد
اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم
چشمهایم را می شستی
و اشکهایم را با دستان عاشقت به باد می دادی.
اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم
نگاهت را تا ابد بر من می دوختی
تا من بر سکوت نگاه تو
رازهای یک عشق زمینی را با خود به عرش خداوند ببرم.
ای کاش می دانستی…
اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم
هرگز قلبم را نمی شکستی
اگر چه خانه ی شیطان شایسته ی ویرانی است.
اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم
لحظه ای مرا نمی آزردی
که این غریبه ی تنها، جز نگاه معصومت پنجره ای
و جز عشقت، بهانه ای برای زیستن ندارد.



مرا چه به تنهایی و سکوت ؟

نقاشی می کشم

دنیای وارونه ام را ،

از اینجا تا بی انتهایی تو

رنگ در طرح

بوسه ای بر باد

درختی در آغوش خاک

آسمانی بی ماه

طبیعتی برهنه

و من

چشمانم حکایت ها دارد ...

مرا چه به تنهایی و سکوت ؟



" یادمان باشد:

آنهایی که به جای فریاد زدن سکوت میکنند

یک روز به جای اینکه صبر کنند

در را باز میکنند و میروند . "

تو ،

تو نمیدونی

چقدر دلم واسه تو تنگه

من ،

من نمیدونم

چرا دلت یه تیکه سنگه

تو ،

تو رفتی با کسی

به من نمیرسیو

من ،

بگو چیکار کنم

این همه بی کسیو ؟؟؟؟؟





منوببخش که بهونه گیرم

اگه هنوز واست میمیرم



منو ببخش



منو ببخش اگه هنوز میخوام بهت برسم



اگه هنوز واست دلواپسم



اگه میگم به فکرم باش یه کم



منو ببخش



منو ببخش




تا میگم

دوست دارم ،

یکی بهم میگه:

هیسسسسسسسس



نه ،

گمونم

هیچ کسی به فکر درد من نیست



خنده ام میگیرد

وقتی پس از مدتها بی خبری

بی آنکه سراغی از این دل آواره بگیری

می گویی:

(( دلم برایت تنگ است ))

یا مرا به بازی گرفته ای؟!!!

یا معنی واژه هایت را خوب نمیدانی؟!!

" دلتنگی ارزانی خودت "



حکایت آن مرد را شنیده ای که

نزد طبیب رفت و از غم بزرگی که در دل داشت

گفت.

طبیب به او گفت :

به میدان شهر برو ،

آنجا دلقکی هست ،

آنقدر تورا میخنداند تا غمت از یادت برود .

مرد با چشمی اشکبار،

لبخند تلخی زد و گفت:

من همان دلقکم .







برچسب ها تنهایی پر هیاهو ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد این سایت بگوئید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 95
  • افراد آنلاین : 91
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 326
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 684
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,514
  • بازدید ماه : 1,514
  • بازدید سال : 18,384
  • بازدید کلی : 213,141