loading...
سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
saeb بازدید : 105 چهارشنبه 24 خرداد 1391 نظرات (1)

جمله ای استراتژیک در زمان دعواهای بچگی!!

جملات زیبا

عمو خسرو می گفت: بعضی وقت ها ..
یکی طوری می سوزونتت که هزار نفر نمیتونن خاموشت کنن،
بعضی وقت ها هم یکی طوری خاموشت میکنه که هزار نفر نمیتونن روشنت کنن…

خسرو شکیبایی ، روحت شاد ..

اس ام اس دانشجویی

تو انتشارات دانشگاه یه دختره دَر فلشش رو گم کرده بود بعد آروم از من پرسید : ببخشید اگه فلش در نداشته باشه ویروسی می شه ؟؟؟!!!!
از شدت خنده پله ها رو دندون میگرفتم

اس ام اس دوستانه

گفتم خدایا سوالی دارم؟گفت بپرس ! پرسیدم چرا وقتی شادم بامن می خندند ولی وقتی ناراحتم کسی بامن نمی گرید جواب داد! شادی ها را برای جمع کردن دوست آفریده ام ولی غم رو برای انتخاب بهترین دوست!

اس ام اس جدید

کی اشکاتو پاک میکنه ، شبا که غصه داری
بهش بگو ذوق نکنه ، اونم تنها میذاری !!!

اس ام اس عاشقانه

من از هفت سنگ می ترسم؛
می ترسم آنقدر سنگ روی سنگ بچینیم که دیواری ما را از هم بگیرد؛
بیا لی لی بازی کنیم که در هر رفتنی دوباره برگردیم

جملات زیبا

چه رسم جالبی است !!!
محبتت را میگذارند پای احتیاجت …
صداقتت را میگذارند پای سادگیت …
سکوتت را میگذارند پای نفهمیت …
نگرانیت را میگذارند پای تنهاییت …

جملات زیبا

وقتی‌ عمق یک ارتباط رو نمیتونی‌ تخمین بزنی
‌ شیرجه زدن…
اصلا کار عاقلانه‌ای نیست!

اس ام اس جدید

کاربرد فعل “مردن” در ایران ؛
برو بمیر ؛ برو گمشو
بمیرم برات ؛ خیلی دلم برایت می سوزد
می میرم برات ؛ عاشقتم
می مردی اگه …؟ ؛ چرا کار را انجام ندادی؟
مردی ؟ ؛ چرا پاسخ نمی دهی ؟
نمردیم و … ؛ بالاخره اتفاق افتاد
مردیم تا … ؛ صبرمان تمام شد
مرده ؛ بی حال
مردنی ؛ ترکه ای و لاغر
مردم ؛ خسته شدم
من بمیرم !؟ ؛ راست می گویی !؟

اس ام اس جدید

آقا ما دوبار اون شعر هیچکسو جلوی مامانم خوندیم..تا یه ماه میخواس منو بیدار کنه صدام میکرد میگف : پاشو تو یه آشغالی باهات کار دارم من:|

اس ام اس عاشقانه

این خوبه که واسه کسی غرورت رو از دست بدی
اما این فاجعه س که واسه غرورت کسی رو از دست بدی
دوستت دارم…

اس ام اس سرکاری – اس ام اس نیمه شب

سلام ، ببخشید این موقع شب اس ام اس دادم…
یه سئوال مهم برام پیش آمده:
چرا اگه به کسی بگن جوجویِ من…
پیشی من..
موشی… و ازین کلمه ها طرف خوشش میاد…
امّا اگه بگن حیووون عصبی میشه…؟!
مـگـه جـفـتـشـون یـکـی نـیـسـتـن….؟

فک و فامیله داریم؟

رتبه ارشد پسرداییمو سه رقم سه رقم از راست جدا کردیم که بتونیم بخونیمش

اس ام اس عاشقانه

هرکه اومد پیش من یه ذره جاتو نگرفت،هیچ ادایى جاى نازو اداتو نگرفت،پیش هر نقاشی رفتم تو رو نقاشی کنه،روى هر بوم زدم رنگ چشاتو نگرفت!

فک و فامیله داریم؟

پسر داییم میگه خوش به حالت تک فرزندی! میگم چرا؟ میگه همه ته دیگ ماکارونی مال خودته،
عجب منطقی دارن فک فامیلا

اس ام اس جدید

گوجه اش مال ورامینه،
خیارش مال مازندران،
پیازش مال دماوند.
اونوقت اینا رو که خورد میکنی میریزی تو کاسه میشه سالاد شیرازی.
والا…!

فک و فامیله داریم؟

به بابا میگم میخوام برم سمت گیاهخواری ..
نظرت چیه ؟!
بابام : آفرین پسرم خیلی هم خوبه مگه تو چیت از بـُـز کمتره !

جملات قصار و عارفانه متفرقه

به کسانی که پشت سرتان حرف میزنند
بی اعتنا باشید، آنها به همانجا تعلق دارند
دقیقا ” پشت سرتان

اس ام اس تنهایی

من میبافم…
او میبافد…
من برای او کلاه، تا سرش گرم شود!!
او برای من دروغ، تا دلم گرم شود!!!

اس ام اس روز پدر

از نظر یک زن “بی عیب ترین ” مرد دنیا پدرشه ،
“زن ذلیل ترین “مرد دنیا برادرشه ،
“خوش تیپ ترین “مرد دنیا پسرشه ،
“مظلوم ترین ” مرد دنیا پدر شوهرشه ،
“خوشبخت ترین “مرد دنیا شوهر خواهرشه،
“قدر نشناس ترین” مرد دنیا دامادشه ،
و”بدترین ” ” بی ریخت ترین ” “بی عاطفه ترین “”بداخلاق ترین ” مرد دنیا شوهرشه…!!!
روز مرد ، روز این موجودات در به در مبارک!

(روز مرد و روز پدر رو تبریک میگم)

جوک و لطیفه

دو تا اصـفهانـــی با هم همسایه بودن … هر سی ثانیه برق یکیشون می رفت … تحقیق می کنن می بینن از چراغ راهنمایی برق میدزدیدن!!!

( لازم به ذکر خود من هم اصفهانیم ، این جوکا همش شایعه ای بیش نیست و فقط برای خنده است

جملات زیبا

اشتباه من این بود , هر جا رنجیدم لبخند زدم
فکر کردند درد ندارد … سنگین تر زدند ضربه ها را

اس ام اس جدید

سلامتی پوشک، که هیچ‌وقت تو بچگی پشتمونو خالی نکرد!

اس ام اس سرکاری

یک تست روانشناسی:
با پاسخ دادن به این سوال میتونید بفهمید همسر آیندتون کیه:
.
.
.
همسر آیندت کیه؟؟

اس ام اس جدید

از فردا ، طرح قهوه ای ایرانسل در سراسر کشور : فقط با پرداخت صد هزار تومان هر گوهـــی میخواهید بخورید!!! :D

جوک و لطیفه

غضنفر زنگ میزنه پیتزا فروشی میگه یه پیتزا می خواستم. فروشنده میگه . به نام … ؟ غضنفر میگه . آخ آخ . ببخشید .به نام خدا , یه پیتزا می خواستم

جوک زنان

تو رو خدا اگه قصد ازدواج داری بهم بگو
خودم میخوامت
التماست میکنم چرا حرف نمیزنی باهام
هر موقع میبینمت ساکتی
.
.
.
(مکالمه یه دختر با مانکن داخل مغازه!)
انجمن ترشیده های فعال =))

اس ام اس تنهایی

خـــدایـــــا . . .
از این به بعد به مخلوقاتت
یک مترجم ضمیمه کن
اینجا هیچ کس
هیـچ کـس را نمـی فهمد . .

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط abolfazl در تاریخ 1348/10/11 و 19:09 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست من واقعا وبلاگ زیبایی داری باعث افتخار منه که با شما تبادل لینک داشته باشم ..در صورت موافق بودن ما رابا عنوان بانک عکس ایرانیان به آدرس www.pixpix.rozblog.com لینک کنید بعد به ما خبر دهید شما رو با چه عنوان و ادرسی لینک کنیم ..با تشکر ..موفق باشید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد این سایت بگوئید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 95
  • افراد آنلاین : 96
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 353
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 830
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,660
  • بازدید ماه : 1,660
  • بازدید سال : 18,530
  • بازدید کلی : 213,287