loading...
سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
saeb بازدید : 82 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (0)
"مایکل کلارک دانکن" بازیگر سیاه پست غول پیکر هالیوود که همگان او را با بازی به یادماندی اش در فلیم مسیر سبز می شناسند روز گذشته در گذشت و صفحات روزنامه ها و سایت ها پر شد از تصاویر او. در گزارش تصویری زیر نگاهی داریم به زندگی سینمایی کوتاه و پر بار این بازیگر دوست داشتنی که در فیلم هایی نظیر مسیر سبز، بی‌باک، والاحضرت و سیاره میمون‌ها ایفای نقش کرده بود.
  
saeb بازدید : 92 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (0)

نقاشی فیگوراتیو در این چند سال اقبال خوبی پیدا کرده است، خصوصا نقاشی هایی که از زمانه اکنون ما روایت می کنند. هنرمندان خصوصا جوانان به راحتی وضعیت موجود را نقد می کنند، کاراکتر هایی که این روزها در بسیاری از نقاشی ها و عکس ها می بینیم همان هایی هستند که در خیابان و اطرافمان می بینیم. هما ارکانی متولد ۱۳۶۲ (۱۹۸۵ میلادی) در تهران است. او از آن هنرمندهایی است که آنچه در اطراف خود دیده را به نقد کشیده است. ارکانی با دغدغه آسیب شناسی جنسیتی دختران نوجوان و جوانی که در اطراف خود دیده است را با نگاهی که کمی حاکی از دلسوزی و انتقاد است با رنگ و روغن نقاشی کرده است. در عین حال او بسیار رک و صریح منظور خود را در مورد جایگاه نسل جوان در زندگی و حیات امروزی شان در جامعه ای كه در آن می زیند، مطرح کرده است.

در یکی از کارهایش او دختر جوانی را با ژستی اغوا گر در حالی نقاشی کرده است که داخل یک آسانسور ایستاده و از خود با موبایل عکس گرفته و آن عکس را در داخل یک صفحه فیسبوک گذاشته است. در یک نقاشی دیگر، چهار دختر جوان و شاد در داخل یک بستنی جای گرفته اند و در حالی که شکلات روی شان میریزد غافل از همه چیز خوشحال هستند. جالب است که یکی از این چهار نفر خود او است ...

نقاشی های هما ارکانی با فانتزی زیاد و اغراق و حس هجوی که دارند حسی کاریکاتوری را القا می کنند. او تقابل نقش سنتی زن در خانه و نقشی که جامعه امروز به او می دهد را تصویر کرده است. آثار او جنس دوم هایی را نشان می دهد که مقهور زیبایی با تعریف جدید خودشان هستند. تعریفی که تقلیدی از شکل دست چندم آن در غرب است. نوعی زیبایی که همه را شبیه هم می سازد و آرزوهایی دور و دراز از اینکه مورد توجه قرار بگیرند. اینها دغدغه های زنان و دخترانی است که سعی دارند شبیه بقیه همجنسهایشان باشند، آرایش کرده و آراسته باشند، پوستی تیره و برنزه داشته باشند ...


سرگشته میان سنت و دنیای مدرن
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
هنر او نشانگر عصیان نسل جوانی‌است که از یک سو اسیر سنت شده ولی نگاهش به دنیای مدرن است.

saeb بازدید : 72 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


زندگی شما می‌تواند به زیبایی رویاهایتان باشد تا شاید به سرنوشتی که به زندگیتان پیوند خورده هرگز تردید نکنید. فقط باید باور داشته باشید که می‌توانید با انجام کارهایی ساده آرزوهایتان را محقق کنید. در زیر لیستی از کارهایی که می‌توانید برای داشتن یک زندگی شادتر انجام دهید، آورده شده است که پیشنهاد می شود سعی کنید هر روز آنها را به کار بگیرید و از لحظه لحظه ی زندگی خود لذت ببرید ...

saeb بازدید : 149 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (1)

پس از اتفاقات مختلف چون دست دادن بازیگر زن ایرانی با مدیران شرکت های خارجی جلوی دوربین ها در تهران و این اتفاق عجیب دیشب، باید فکری کرد.

فاطمه معتمدآریا بازیگر سینمای ایران جایزه «هانری لانگ لوا» فرانسه را دریافت کرد.

سئولان این جشنواره دلیل خود را برای اعطای این جایزه به بازیگری که در سالهای اخیر، فیلم قابل توجهی را بازی نکرده حفظ ارزش های فرهنگی حرفه بازیگری و تعهد و حفظ حرمت روح هنر سینما دانسته اند.

معتمدآریا پس از دریافت جایزه اش گفت: همه ما امشب دلیلی مشترک برای با هم بودن داریم. بی آنکه بیاندیشیم به چه زبانی حرف می زنیم و در کدام کشور زندگی می کنیم و از کجای جهان به اینجا آمده ایم. بی آنکه بگوئیم در سرزمین مان سیاست مداران چه چیز را بین خودشان بده بستان می کنند.

saeb بازدید : 91 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

این هشدار را مدیرکل نظارت بر فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو داده است.

ایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت دراین باره نوشت: در پی انتشار اخباری مبنی بر عرضه و توزیع ادکلن‌های حاوی گازهای سمی در عراق و احتمال ورود این فرآورده به داخل کشور، سازمان غذا و دارو از مردم خواست تا در صورت مشاهده موارد مشکوک و مرتبط با این موضوع، سریعا دانشگاه‌های علوم پزشکی محل سکونت خود را در جریان امر قرار دهند.
دکتر عبدالعظیم بهفر گفت: سازمان غذا و دارو نیز به صورت غیررسمی در جریان امر قرار گرفته و طی چند روز اخیر مجدانه پیگیراین موضوع است که منبع خبر اطلاع رسمی را در راستای صحت و سقم مسئله در اختیار کارشناسان قرار دهد.

او گفت: با توجه به این که نظارت بر فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی جزو وظایف وزارت بهداشت است به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور اعلام کردیم تا علاوه بر بازدیدهای روتین خود، بازدیدهای میدانی مجددی انجام بدهند که اگر با این ادکلن برخوردند، سریعا آن را گزارش کنند.
بهفر با اشاره به اینکه تاکنون گزارش رسمی در این خصوص به سازمان غذا و دارو اعلام نشده است، گفت: بهتر است سایر سازمان‌ها در صورتی که به موارد این چنینی برخورد می‌کنند، آن را حتما به وزارت بهداشت که متولی امر است منعکس کنند تا بتواند آن را پیگیری کند و دقیق‌تر مورد آنالیز قرار دهد.

saeb بازدید : 156 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

در روزگاری که بهانه های بسیار برای گریستن داریم
شرم خندیدن، به تمسخر هم میهنان را بر خود نپسندیم.
کار سختی نیست نشنیدن، نخواندن و نگفتن لطیفه های توهین آمیز...
با اراده جمعی، این عادت زشت را به یک ضدارزش تبدیل کنیم.
رخشان بنی اعتماد


یک روز یه ترکه

اسمش ستارخان بود، شاید هم باقرخان... ؛

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

خیلی شجاع بود، خیلی نترس... ؛

یکه و تنها از پس ارتش حکومت مرکزی براومد، جونش رو گذاشت کف دستش و سرباز راه مشروطیت و آزادی شد، فداکاری کرد، برای ایران، برای من و تو، برای اینکه ما تو این مملکت آزاد زندگی کنیم.

تعداد صفحات : 89

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد این سایت بگوئید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 95
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 186
  • بازدید ماه : 186
  • بازدید سال : 17,056
  • بازدید کلی : 211,813